Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Sannex1: jazeker, alle toestellen die in de winkel verkocht worden zijn te krijgen bij deze actie. Op dit moment (of zéér kort na nu) gaan de beide winkels dicht dus vandaag nog een actie-abonnement nemen kan niet meer.
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de Bon staat ruilen binnen 7 werkdagen. Wil daar dus ook gebruik van maken. Wanneer voor deze actie een andere regeling is dan moet dat op de bon aangegeven worden toch.

Ik beroep mij daarom dan ook op de door jullie opgestelde voorwaarden en daar staat ruilen binnen 7 werkdagen. Ik neem dus aan dat jullie daarin tegemoet moeten komen.

De iPhone 5 vind ik geen toptoestel, anders zou ik m niet willen ruilen.
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@moderator Bas t?

Wat is de reden dat je je eerdere reactie in hebt getrokken??
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
In dat geval raad ik je aan om terug te gaan naar de winkel waar je het toestel genomen hebt en daar de mogelijkheden te bespreken.
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja de s4 is nu niet op voorraad ga t ook niet wagen om nu nog terug te gaan. Maandag even proberen
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Prima, ik hoop dat de mogelijkheid om het toestel te ruilen er voor je zal zijn 🙂
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat hoop ik ook. Als dat op de bon duidelijk vermeld staat moet vf daarin tegemoet komen of zie ik dat verkeerd
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Daar heb je opzich gelijk in, al kan ik me ook voorstellen dat er bij speciale acties iets andere voorwaarden worden gehanteerd. Omruilen betekent immers dat iemand in de rij die voor een iPhone kwam hem niet meer kon krijgen en iemand die deze week voor een S4 komt hem mogelijk ook niet krijgt. De exacte details rondom het beleid ken ik ook niet al is het volgens mij dus zo dat ruilen niet kan in dit geval (tenzij in het geval van een defect oid uiteraard, vanwege dat beetje twijfel heb ik mijn reactie aangepast).
Maar bespreek dat maandag inderdaad gewoon even in de winkel, zij weten exact hoe het zit.
Sanae_s

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn man ging in 1e instantie in de rij staan voor een iPhone 5 voor zichzelf en een Samsung galaxy s4 voor mij. Na de verassing dat hij maar 1 ABO mocht afsluiten kwam ook nog de verassing dat de Samsung s4 op was.

Dus ben benieuwd. in elk geval bedankt voor je reactie
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Sanae_s
Dat de S4 uitverkocht was was gisteren al bekend... had je man dus kunnen weten als-ie hier op het forum had rondgeneusd 🙂
Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Grote kans dat je dan ook je actie abo kwijt bent die zijn niet meer af te sluiten namelijk.
Zoiets stond eerder in het topc vermeld.
IvarKinneging

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Was vannacht om 1:50 in Emmeloord en kreeg 79 op mijn hand geschreven. Na aanvankelijk wat onduidelijkheid over openingstijden en tijden wanneer er begonnen kon worden met het uitdelen van formulieren en nummers, kwam het om 4:30 toch van de grond. Personeel was érg netjes en heel enthousiast absoluut netjes van hun kant! Ik liep even na elven met mijn nieuwe HTC One de winkel uit en vertrok weer richting Hoofddorp. Heb toch een erg gezellig avondje gehad!

Nogmaals respect voor het personeel, de mensen die er bij betrokken waren, ik ben erg blij :D.

Bearke

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste

Misschien heb ik niet goed gelezen maar kan er ook een simonly worden afgesloten ?
Bearke

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En van een tmobile prepaid met behoud van nummer ?
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Zeker wel , Red en Red Super Sim Only geen probleem,
Antwoord op je laatste vraag, nummerbehoud vanaf T-Mobile prepaid, moet ik je
schuldig blijven...
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Bearke schreef:
En van een tmobile prepaid met behoud van nummer ?
Bearke, je kunt nummerbehoud aanvragen, ook vanaf prepaid. De enige voorwaarde daarbij is dat het toestel dat je wilt op voorraad is (al speelt dat natuurlijk niet bij sim only).
mischa2011

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
mischa2011, dat ziet er gezellig uit! Hoe laat (of: hoe vroeg :D) was dat?
mischa2011

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat was rond een uurtje of half 3, was inderdaad best gezellig! Iedereen was wel met elkaar in gesprek en er was tot de nummers een gemoedelijke sfeer.
testtest

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geldt het voor alle RED en RED Super abonnementen of alleen voor bijvoorbeeld de 1gb internet bundel van de red abonnement?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic