Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Hallo,
Ik heb een nieuw ziggo klantnummer en wil graag mijn oude nummer ontkoppelen.
Kunnen jullie hiermee helpen?
Gr.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Rogier2289, welkom op de Community!
Een duidelijke wens! Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat je e-mailadres rogier*******@gmail.com niet meer gekoppeld is aan een Ziggo klantnummer. Je kunt de stappen van @Energieboy dus volgen om nu met 1 login voor beide omgevingen te gebruiken.
Als er nog wat is, geef het vooral aan. Succes!
Hoi @Rogier2289
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik heb net een bericht van @Vincent gezien op een andere topic met deze zelfde vraag. Hij kan je oude Ziggo klantnummer ontkoppelen, dat kan ik niet voor je doen omdat ik niet bij Vodafone werk, hij wel. Aangezien er zieken zijn moet je even geduld hebben, maar ze helpen je zeker zodra ze je bericht hebben gezien.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Via de My Vodafone omgeving (browser) kun je nu je account uitbreiden via de volgende stappen:
Goedemorgen @Rogier2289, welkom op de Community!
Een duidelijke wens! Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat je e-mailadres rogier*******@gmail.com niet meer gekoppeld is aan een Ziggo klantnummer. Je kunt de stappen van @Energieboy dus volgen om nu met 1 login voor beide omgevingen te gebruiken.
Als er nog wat is, geef het vooral aan. Succes!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...