ManonGoossens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo en vodafone

Goedenavond,

 

Graag wil ik mijn ziggo en vodafone account ontkoppelen. De inloggegevens voor Vodafone mag hetzelfde blijven zoals het nu is. Graag wil ik voor het ziggo account een nieuw wachtwoord aanmaken. Alvast bedankt voor de hulp!

 

Met vriendelijke groet,

 

Manon

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @ManonGoossens 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 


Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @ManonGoossens, goedemorgen en welkom hier!

Het onkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is zeker mogelijk. Hier help ik je graag bij. Ik heb zojuist de accounts ontkoppeld. Het account is nu alleen nog gekoppeld aan My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan je je opnieuw registeren met een ander e-mailadres. 

ManonGoossens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

 

Het was mij niet duidelijk dat ik door het ontkoppelen van mijn account bij Ziggo en Vodafone, niet meer met mijn eigen e-mailadres kon inloggen bij Ziggo. Nu wilde ik toch weer mijn account koppelen zodat ik wel met mijn eigen e-mailadres kan inloggen. Echter geeft hij nu bij ziggo de volgende foutmelding aan: We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer. Foutcode -1.' Wat kan ik nu doen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Manon

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @ManonGoossens, goedemorgen!
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want als ik je account controleer dan zie ik dat Mijn Ziggo inmiddels weer gekoppeld is aan My Vodafone 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic