Jeremi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen ziggo en vodafone

  • k wil mijn oude ziggo account ontkoppelen om mijn huidige toe te voegen. Kunnen jullie hierbij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

@Jeremi Check! Dan gaan we aan de slag. Met het nieuwe Ziggo klantnummer is inderdaad geen Mijn Ziggo account actief. 

Bij My Vodafone heb ik nu het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. Jouw e-mailadres (hotmail) is vanaf nu dus alleen gekoppeld aan My Vodafone. We kunnen nu 2 dingen doen; 

1. Je kan registeren voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres. Je hebt dan 2 seperate accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone.
2. Je kan in My Vodafone straks het account uitbreiden. Kies in dit geval voor uitbreiden ipv samenvoegen, aangezien er dus met jouw nieuwe Ziggo klantnummer nog geen account actief is. Je voegt dan alle informatie toe van je nieuwe Ziggo abonnement en het account wordt hierdoor gekoppeld. Je kan dan op beide omgevingen inloggen met dezelfde inloggegevens. 

p.s. Ik heb je account natuurlijk net losgekoppeld, dus het kan zijn dat het even een uurtje duurt voordat je optie 2 daadwerkelijk kunt uitvoeren 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Jeremi 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Jeremi, goedemorgen en welkom hier!

Mijn bericht komt zo te zien als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat er gisteren een nieuw account is geregistreerd voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo met jouw e-mailadres. Als ik nog wat voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.

Jeremi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

 

helaas heeft het nog niet het gewenste resultaat.

en is mijn Vodafone nog steeds gekoppeld aan de verkeerde ziggo klantnummer.

klantnummer wijzigingen bij ziggo van het bestaande account kan ook niet en een nieuwe account aanmaken bij ziggo kan ook niet omdat deze gekoppeld is mijn 06 nummer van Vodafone .

om het allemaal makkelijk te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

@Jeremi Check! Dan gaan we aan de slag. Met het nieuwe Ziggo klantnummer is inderdaad geen Mijn Ziggo account actief. 

Bij My Vodafone heb ik nu het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. Jouw e-mailadres (hotmail) is vanaf nu dus alleen gekoppeld aan My Vodafone. We kunnen nu 2 dingen doen; 

1. Je kan registeren voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres. Je hebt dan 2 seperate accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafone.
2. Je kan in My Vodafone straks het account uitbreiden. Kies in dit geval voor uitbreiden ipv samenvoegen, aangezien er dus met jouw nieuwe Ziggo klantnummer nog geen account actief is. Je voegt dan alle informatie toe van je nieuwe Ziggo abonnement en het account wordt hierdoor gekoppeld. Je kan dan op beide omgevingen inloggen met dezelfde inloggegevens. 

p.s. Ik heb je account natuurlijk net losgekoppeld, dus het kan zijn dat het even een uurtje duurt voordat je optie 2 daadwerkelijk kunt uitvoeren 🙂

Jeremi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

het is gelukt ! 
bedankt voor je hulp 🙏

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Super @Jeremi! Fijn dat je hier laat weten dat het is gelukt! 🙂 Een hele fijne dag gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic