Marthijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo en vodafone

Kunt u ziggo en Vodafone voor mij ontkoppelen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Ik heb het Mijn Ziggo account voor jou verwijderd @Marthijn. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren met een ander e-mailadres, dan welke gekoppeld is aan My Vodafone.

Het My Vodafone account is ongewijzigd. Hierbij kun je dus gewoon blijven inloggen met jouw hotmail e-mailadres als gebruikersnaam 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Marthijn, welkom hier!

Zeker kan ik je helpen bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Hiervoor moet ik één van beide accounts verwijderen, zodat je je vervolgens hiervoor opnieuw kunt registreren met een ander e-mailadres. Welk account zou ik in dit geval mogen verwijderen? Wil je hiervoor in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke informatie' ook de gebruikersnaam vermelden van jouw My Vodafone/Mijn Ziggo account? 🙂 

Marthijn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt! Het account van mijn ziggo mag wel verwijderd worden. Is het mogelijk om mijn Vodafone met mijn huidige e-mail adres te behouden ?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Ik heb het Mijn Ziggo account voor jou verwijderd @Marthijn. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren met een ander e-mailadres, dan welke gekoppeld is aan My Vodafone.

Het My Vodafone account is ongewijzigd. Hierbij kun je dus gewoon blijven inloggen met jouw hotmail e-mailadres als gebruikersnaam 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic