biancaraats

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen MyVodafone en oud Mijn Ziggo account

Goedemiddag,

 

Mijn account op MyVodafone is nog gekoppeld aan de Mijn Ziggo van mijn vader op het woonadres van mijn ouderlijk huis. Nu heb ik in mijn huidige woning ook een Mijn Ziggo met mijn vriend dus ik zou graag mijn MyVodafone aan dat Mijn Ziggo account koppelen. Daarnaast ook het nieuwe MyVodafone account van mijn vader aan zijn Mijn Ziggo koppelen. 

 

Kan iemand daarbij helpen?

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @biancaraats, goedemorgen en welkom hier!

Daar help ik je graag bij. Ik heb zojuist het Mijn Ziggo account van jouw vader losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Jouw e-mailadres is op dit moment dus alleen gekoppeld aan My Vodafone. Je kunt deze zelf nu samenvoegen/uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo abonnement. Kies voor samenvoegen als je al een account voor Mijn Ziggo hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Indien je nog geen Mijn Ziggo account hebt geregistreerd, dan kies je voor uitbreiden.

Jouw vader kan een nieuw Mijn Ziggo account registeren of via zijn My Vodafone account het account uitbreiden met de gegevens van zijn Ziggo abonnement.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @biancaraats, goedemorgen en welkom hier!

Daar help ik je graag bij. Ik heb zojuist het Mijn Ziggo account van jouw vader losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Jouw e-mailadres is op dit moment dus alleen gekoppeld aan My Vodafone. Je kunt deze zelf nu samenvoegen/uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo abonnement. Kies voor samenvoegen als je al een account voor Mijn Ziggo hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Indien je nog geen Mijn Ziggo account hebt geregistreerd, dan kies je voor uitbreiden.

Jouw vader kan een nieuw Mijn Ziggo account registeren of via zijn My Vodafone account het account uitbreiden met de gegevens van zijn Ziggo abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic