Jorihenderson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Bij deze in orde gemaakt @Jorihenderson. En wat je zegt klopt. Je kan later altijd weer het My Vodafone account koppelen aan een nieuw Ziggo account.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @Jorihenderson, goedemorgen en welkom hier!

Je test is ontvangen hoor! Op basis van de titel vermoed ik dat je Mijn Ziggo en My Vodafone wilt ontkoppelen. Dat kan! Om de accounts te ontkoppelen zal ik één van beide moeten verwijderen. Voor dit account kan je (indien nodig) dan een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Welk account mag ik verwijderen?

Jorihenderson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

 

Ik wil mijn Vodafone account sowieso behouden, hieraan zit nog een abonnement gekoppeld.

Hoe werkt het dan als ik mijn ziggo account verwijder. Kan ik deze dan nooit meer gebruiken?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

@Jorihenderson Als het een Mijn Ziggo account is voor een actief Ziggo abonnement, dan kan je voor Mijn Ziggo een nieuw account registeren met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is voor My Vodafone. Je krijgt dan dus echt twee separate accounts 🙂

Jorihenderson
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke top, dan zou ik graag mijn ziggo account ontkoppeld / verwijderd hebben.

Klopt het dan dat ik later aan mijn Vodafone account wel weer een nieuw ziggo account kan koppelen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Bij deze in orde gemaakt @Jorihenderson. En wat je zegt klopt. Je kan later altijd weer het My Vodafone account koppelen aan een nieuw Ziggo account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic