Nicole_0700

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Goedemiddag, 

 

Ik zou graag mijn Vodafone account loskoppelen van het Ziggo account van mijn moeder.

 

Met vriendelijke groeten, 

Nicole 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nicole_0700, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst nog de beste wensen voor 2024. Het is zeker mogelijk om het Mijn Ziggo account van jouw moeder los te koppelen van jouw My Vodafone account. Op dit moment zijn beide accounts gekoppeld aan jouw e-mailadres. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Zo blijft My Vodafone gekoppeld aan jouw eigen e-mailadres. Jouw moeder kan nu voor Mijn Ziggo een nieuw account registreren met haar eigen e-mailadres. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Nicole_0700 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig en ook niet op 1 januari, vanaf dinsdag zal er weer iemand online zijn! Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nicole_0700, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst nog de beste wensen voor 2024. Het is zeker mogelijk om het Mijn Ziggo account van jouw moeder los te koppelen van jouw My Vodafone account. Op dit moment zijn beide accounts gekoppeld aan jouw e-mailadres. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Zo blijft My Vodafone gekoppeld aan jouw eigen e-mailadres. Jouw moeder kan nu voor Mijn Ziggo een nieuw account registreren met haar eigen e-mailadres. 

Nicole_0700
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag en bedankt Cecilia, ook nog de beste wensen voor 2024!

Ninormaal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt ook mijn ziggo account loskoppelen van mijn Vodafone account?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@Ninormaal Zeker kan ik dat voor je doen! Bij deze heb ik Mijn Ziggo losgekoppeld van My Vodafone. 

Abcd12345

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou mijn account ook los gekoppeld kunnen worden? Alles staat nu op mijn moeders mail adres omdat ze steed haar ziggo account weer op haar mail adres zet. Maar dan veranderd nu automatisch ook mijn vodafone account. Het nu zelfs zo dat als ik wil inloggen zij op haar telefoon een sms code krijgt. Ziggo is van haar en vodafone is van mij. Aub ontkoppelen dus. Het mail adres waar alles nu op staat is dus niet van mij, maar ik mag mijn eigen mail adres hier niet plaatsen dus geen idee hoe je dat dan moet doen. 😁

vriendelijke groet Chantal

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @Abcd12345 
Mijn bericht komt zo te zien als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat er op 3 februari een nieuw account voor My Vodafone is aangemaakt met jouw e-mailadres 🙂

Niels232

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo!

Zou mijn accounts ook los gekoppeld kunnen worden? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Niels

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Niels232, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je daarbij helpen. Om de accounts te ontkoppelen moet er één van beide omgevingen verwijderd worden. Indien gewenst kan je voor die omgeving dan een nieuw account registeren met een ander emailadres, zodat er 2 separate accounts zijn. Welk account mag ik verwijderen?

Niels232

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen! 

het ziggo account is niet meer “actief” (geen lopend abbo) dus deze mag wat mij betreft verwijderd worden. 

alvast bedankt!

mvg,

nNiels

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@Niels232 Bij deze geregeld hoor! Het Mijn Ziggo account is verwijderd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic