ingburogommer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuist in rekening gebrachte telefoonnummers en gebrek aan oplossing

Beste Vodafone, 

 

Hopelijk kunnen wij geholpen worden met facturen die wij hebben ontvangen. Het gaat om de facturen van onze mobiele telefonie-abonnementen van november 23, december 23 en januari 24. 

 

Sinds december hebben wij herhaaldelijk contact opgenomen met de Vodafone klantenservice in verband met telefoonnummers die ten onrechte in rekening worden gebracht op deze facturen. Helaas hebben tot op heden geen bevredigende oplossing ontvangen, en zijn we behoorlijk teleurgesteld over het gebrek aan vooruitgang in deze kwestie. 
We hebben ons uiterste best gedaan om deze zaak duidelijk te maken bij uw medewerkers, maar hebben het gevoel dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Daarom deze poging, in de hoop dat de Community kan helpen. 

Wie kunnen wij bereiken om het volgende te regelen: 

 

  1. Alle onjuist in rekening gebrachte telefoonnummers worden gecrediteerd op ons account

  2. De telefoonnummers die ten onrechte in rekening zijn gebracht, zullen niet langer op de toekomstige facturen voorkomen.

Telefonisch contact met de klantenservice lijkt helaas niet te werken. 

Bij voorbaat dank voor uw hulp. 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Goedemorgen @ingburogommer, welkom hier op de Vodafone Community!

Het spijt mij te lezen dat er het één en ander misgaat met betrekking tot de facturatie. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik dat er sprake is van een MKB en/of grootzakelijk abonnement. Via de Community heb ik hier geen rechten/inzage in, waardoor ik je hier helaas niet bij kan helpen. Ik wil je om die reden adviseren om even te bellen via 088-7145390

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic