dsprengers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagde verificatiecode toegestuurd gekregen

Hi, ik kreeg ongevraagd een verificatiecode toegestuurd.  

Moet ik hierop handelen? Is veiligheid in t geding?

Dank u.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12468Posts
  • 3600Oplossingen
  • 3271Likes

Hoi @dsprengers 
Wat goed dat je dit hier even komt vragen want zoals je zelf al schrijft, je hebt er zelf geen aangevraagd en toch ontvang je een verificatiecode. Ik zou even opletten de komende dagen om te zien of het nog eens gebeurd of dat er niet iets geks in je My Vodafone gebeurd. Gewoon voor jezelf om controle te hebben en zeker te zijn dat het niets is. Het kan natuurlijk zijn dat iemand een code heeft aangevraagd via de klantenservice en dat die persoon per ongelijk net een verkeerde cijfer heeft ingevoerd en dat die bij jou uit kwam. Er kan dus niets aan de hand zijn maar een beetje controle vanuit jezelf zou ik wel doen, je weet het nooit 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 72Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Goedemorgen @dsprengers

Allereerst welkom op de Vodafone community. 

Ik snap dat je even aan de bel trekt wanneer je een verificatiecode ontvangt. Ik begrijp dat je ook geen contact hebt opgenomen met Vodafone? Want ik zie inderdaad dat er wel een verificatie code is verstuurd, dus je veiligheid is niet in het geding. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12468Posts
  • 3600Oplossingen
  • 3271Likes

Hoi @dsprengers 
Wat goed dat je dit hier even komt vragen want zoals je zelf al schrijft, je hebt er zelf geen aangevraagd en toch ontvang je een verificatiecode. Ik zou even opletten de komende dagen om te zien of het nog eens gebeurd of dat er niet iets geks in je My Vodafone gebeurd. Gewoon voor jezelf om controle te hebben en zeker te zijn dat het niets is. Het kan natuurlijk zijn dat iemand een code heeft aangevraagd via de klantenservice en dat die persoon per ongelijk net een verkeerde cijfer heeft ingevoerd en dat die bij jou uit kwam. Er kan dus niets aan de hand zijn maar een beetje controle vanuit jezelf zou ik wel doen, je weet het nooit 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic