deedeejee

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

OneNumber met Apple watch 8 + iphone 12 pro max + red together activeren lukt niet

Vandaag een tijdje bezig geweest om eindelijk mijn apple watch 8 4g te voorzien van de zo gewenste connectiviteit. 
Helaas zonder succes:

 

  • Ik kan via de watch app -> Mobiel Netwerk op de knop Configureer mobiel netwerk klikken.
  • Vervolgens krijg ik het schermpje 'mobiele configuratie' en als ik klik op de "Configureer mobiel netwerk" knop kom ik op de Vodafone OneNumber pagina terecht.
  • Hier kan ik klikken op op "Naar Activeren"
  • Vervolgens kan ik inloggen met mijn vodafone account, maar vervolgens krijg ik de melding "Geen 06-nummer gevonden", en dat ik een 06 nummer moet koppelen aan mijn account. (zie bijgevoegde screenshot)

Echter, mijn nummer is (net als 3 andere nummers in mijn red together abbo) gewoon juist gekoppeld. 
Een tijd via de chat meerdere keren doorgezet naar iemand anders,  waar ik kon merken dat men nog niet echt was ingespeeld om dit topic (want elke keer dezelfde 'obvious vragen'  die eigenlijk al beantwoord waren in mijn vraagstelling maargoed).

Dit om uiteindelijk uit te komen op 'ga maar naar een vodafone winkel'.

Is er iemand vanuit de community die mij verder kan helpen?

Alvast bedankt!
Dennis

22 Reacties 22
Toine2home

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

17.2 is een beta versie.  Dat is vermoedelijk je probleem.  

deedeejee
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb geen 17.2 maar had bij het 1000 proberen soms ook dat deze knop was uitgeschakeld. Wat dan werkte was de instellingen app even ‘hard te sluiten’ en daarna opnieuw te openen. 

Dannyruchtie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bij mij is het inmiddels gelukt.

ik zat op 17.2 nu alles terug gezet naar 17.1 (clean install) en het werkte direct. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic