clr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'geen simkaart'

Goedemorgen, 

 

Ik heb OneNumber succesvol geactiveerd. Echter, mijn Ultra2 watch geeft geen kick. Bij mobiel netwerk staat er: "geen simkaart". En via  de Watch-app op mijn iPhone 15pro doorloop ik het configuratie met de eindconclusie dat er niet nog een nummer gekoppeld kan worden omdat er al 1 in gebruik is. Ik heb ze meermaals opnieuw opgestart; laatste updates zijn geïnstalleerd. Alleen heb ik nog niet aangedurfd om de watch te ontkoppelen omdat ik niet weet wat de consequentie is voor de gratis proefperiode. 

 

Ik hoor graag suggesties. 

 

Met vriendelijke groet, Char. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @clr, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van OneNumber. Ik begrijp dat de activatie is gelukt, maar dat je bij de configuratie 'geen simkaart' ziet staan. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat het gaat om een zakelijke aansluiting. Via de Community heb ik beperkte rechten/inzage in zakelijke abonnementen. Om die reden wil ik je adviseren om even contact op te nemen met Vodafone Business hierover.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @clr, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van OneNumber. Ik begrijp dat de activatie is gelukt, maar dat je bij de configuratie 'geen simkaart' ziet staan. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat het gaat om een zakelijke aansluiting. Via de Community heb ik beperkte rechten/inzage in zakelijke abonnementen. Om die reden wil ik je adviseren om even contact op te nemen met Vodafone Business hierover.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic