tanjungbringin

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Goedemiddag,

 

Er zijn al vele topics gemaakt over het niet kunnen activeren van One Number.

Ik heb diverse "gesprekken" gehad met uw collega's, maar niets helpt.

 

Standaard zaken om je telefoon aan en uit te zetten, werken niet.

Ik lees in vele topics dat het met de instellingen binnen Vodafone heeft te maken.

Nu word je doorverwezen naar een winkel, omdat men je niet kan helpen.

Hallo we leven in 2024 en het probleem ligt aan jullie digitale omgeving.

Hoe kunt u dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tanjungbringin 
Bedankt voor het doorgeven van de foutmelding. Ik ben voor je aan de slag gegaan en zag in My Vodafone 2 profielen met 2 verschillende e-mailadressen. Hierdoor werd de foutmelding veroorzaakt. Ik heb nu alles teruggezet naar 1 profiel welke gekoppeld is aan het e-mailadres van het My Vodafone account. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik weet niet of iemand je in de winkel kan helpen, maar als je in de buurt woont kan je natuurlijk even langs lopen. Het is vervelend dat men je via de telefoon niet kan helpen. Nu weet ik dat Cecilia, medewerkster van Vodafone, veel weet hierover en ik denk dat ze je wel kan helpen. Echter, ze is er maandag weer om je dan te helpen. 

Laat zo ie zo hier nog even weten of je in een winkel bent geweest of dat je nog even wacht op Cecilia. Onderstaande balk geeft je iets meer informatie om je gegevens op te geven, dan kan ze gelijk mee kijken. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

tanjungbringin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben niet in de winkel geweest. Omdat je aangaf dat zij wellicht mij niet kunnen helpen. Het moet echt aan jullie instellingen liggen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Nee, dat zei ik niet. Ik zei: Ik weet niet of iemand je in de winkel kan helpen, maar als je in de buurt woont kan je natuurlijk even langs lopen.


Dat is wel heel wat anders dan: Omdat je aangaf dat zij wellicht mij niet kunnen helpen.

Even goed lezen a.u.b.! Er bestaat wel een kans dat ze je kunnen helpen, maar dat weet ik niet. Daarnaast ben ik niet werkzaam bij Vodafone, mij aanspreken dat het aan jullie instellingen ligt, klopt niet. Voor de duidelijkheid, morgen is er weer iemand van Vodafone aanwezig, heb dan nog even geduld en die kan met je mee kijken. Vul dan wel je privé gegevens in, zoals ik dat in bovenstaande blok heb aangegeven. Dus NIET hier in deze topic. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tanjungbringin, goedemorgen en welkom hier!

Vervelend dat het niet lukt om OneNumber te activeren. Ik kijk graag met je mee. Welke foutmelding krijg je precies te zien? 

tanjungbringin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat mijn 06 nummer niet gekoppeld is. Wanneer ik via Vodafone op activeren klik dan loopt de wensite niet door en krijg je de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tanjungbringin 
Bedankt voor het doorgeven van de foutmelding. Ik ben voor je aan de slag gegaan en zag in My Vodafone 2 profielen met 2 verschillende e-mailadressen. Hierdoor werd de foutmelding veroorzaakt. Ik heb nu alles teruggezet naar 1 profiel welke gekoppeld is aan het e-mailadres van het My Vodafone account. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

tanjungbringin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia onwijs bedankt. Het is gelukt! Dank je wel.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Geen dank! Fijn dat je laat weten dat het is gelukt @tanjungbringin

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic