Snelfix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Mijn vraag is onenumber geeft aan als het aan wil melden foutmelding geen 06 nummer gevonden. Er moeten 4 nummers op staan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Snelfix, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 3 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Snelfix, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 3 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic