dennis91234455i

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

kan mijn apple watch niet verbinden met vodafone one number 

 

"Geen 06 gevonden 

Sorry, het lijkt er op dat er geen 06-nummer aan je account is gekoppeld. als je een vodafone nummer hebt, voeg deze dan eerst toe aan je my vodafone account."

 

dit krijg ik als melding tijdens de activatie.

kan iemand helpen ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @dennis91234455i, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen staan vermeld met hetzelfde e-mailadres, maar de rechten niet aan 1 profiel zijn gekoppeld. Dit heb ik nu rechtgezet. Je zou nu OneNumber zonder problemen moeten kunnen activeren.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @dennis91234455i, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen staan vermeld met hetzelfde e-mailadres, maar de rechten niet aan 1 profiel zijn gekoppeld. Dit heb ik nu rechtgezet. Je zou nu OneNumber zonder problemen moeten kunnen activeren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic