NLJ Horstink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Vanaf de lancering probeer ik mijn telefoonnummer al aan mijn I Watch te koppelen, alle hard en software van beide devices zijn passend. Mijn abonnement ook. In My Vodafone accountant staan meerdere gebruikers en door de koppeling met Ziggo is de rechten van het abonnement en het nummer niet goed. Ik kan hier zelf niets aan wijzigen.. wie wel. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 908Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @NLJ Horstink, goedemiddag!

Ik zie dat er onder jouw account inderdaad meerdere profielen/gebruikers hangen. Ook zie ik dat er voor jouw mobiele nummer (eindigend op 17) wel 3 gebruikersprofielen in My Vodafone staan. Deze heb ik nu samengevoegd tot 1. Wil je eens kijken of het nu lukt om OneNumber te bestellen? Mocht het nog niet lukken, dan wil ik alle gebruikers onder 1 profiel zetten. Na het bestellen van OneNumber kun je dan altijd weer besluiten om seperate gebruikers toe te voegen in My Vodafone voor het bekijken van de gegevens van de individuele Red Together aansluitingen 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 908Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @NLJ Horstink, goedemiddag!

Ik zie dat er onder jouw account inderdaad meerdere profielen/gebruikers hangen. Ook zie ik dat er voor jouw mobiele nummer (eindigend op 17) wel 3 gebruikersprofielen in My Vodafone staan. Deze heb ik nu samengevoegd tot 1. Wil je eens kijken of het nu lukt om OneNumber te bestellen? Mocht het nog niet lukken, dan wil ik alle gebruikers onder 1 profiel zetten. Na het bestellen van OneNumber kun je dan altijd weer besluiten om seperate gebruikers toe te voegen in My Vodafone voor het bekijken van de gegevens van de individuele Red Together aansluitingen 🙂

NLJ Horstink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia, je bent een topper. Nu is het gelukt wat veel collega's zich op hebben stuk gebeten. Bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 908Oplossingen
  • 1041Likes

Aah fantastisch om te lezen @NLJ Horstink. Heel fijn dat we dit via deze weg hebben kunnen oplossen samen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic