lotsoflovelaura

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Ik wil heel graag my number activeren op mijn Apple Watch 8, maar hij blijft maar zeggen geen 06 nummer gekoppeld…… Kan iemand me aub helpen, ik krijg het niet voor elkaar via de profielen….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @lotsoflovelaura 
Ik was nieuwsgierig of het inmiddels was gelukt en ik zie OneNumber actief staan bij jouw gegevens! Fijn dat we het via deze weg zo hebben kunnen oplossen samen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @lotsoflovelaura, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

lotsoflovelaura
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IMG_3397.pngNu krijg ik dit ipv dat er geen 06 nummer is gekoppeld… Help ik heb geen idee wat dit betekend

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@lotsoflovelaura De foutcode NE105, heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. Je hebt geen aanvullende diensten actief staan, maar in dit geval gaat dan ergens in de backend iets mis. Voor deze foutmelding heb ik een ticket laten loggen bij de technische dienst. Dit is in het algemeen binnen enkele dagen opgepakt en dan zou je vervolgens OneNumber zonder problemen moeten kunnen bestellen. Probeer het gerust over 2 dagen opnieuw en als ik in de tussentijd een update krijg vanuit het ticket, dan hoor jij uiteraard weer van mij

lotsoflovelaura
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @lotsoflovelaura 
Ik was nieuwsgierig of het inmiddels was gelukt en ik zie OneNumber actief staan bij jouw gegevens! Fijn dat we het via deze weg zo hebben kunnen oplossen samen.

lotsoflovelaura
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Yes het is gelukt, enorm bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic