EpicCobra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Hallo,

 

ik heb ook de melding dat er geen 06 nummer is gekoppeld bij mijn one number aanvraag.

ik heb hier ook rond gezocht en de stappen doorlopen van de andere topics maar ik blijf hetzelfde probleem houden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @EpicCobra, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 3 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @EpicCobra, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 3 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen. 

EpicCobra
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen,

super dankjewel ik heb het geprobeerd en het werkte meteen.

wel apart dat ze je aan de telefoon en via de chat in my vodafone met een kluitje het riet in sturen want ik ben daar al dagen mee bezig en nu is het super snel opgelost....

 

nogmaals bedankt

RichardKeus2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan je mij ook helpen ik heb het zelfde probleem en wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd of gewoon genegeerd 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @RichardKeus2

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het nummer in je profiel hoort bij een grootzakelijke aansluiting. Zoals je hier in mijn uitgelichte reactie kan lezen is OneNumber (nog) niet te bestellen voor grootzakelijke aansluitingen.

RichardKeus2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo cecilia,

 

ik ben geen groot zakelijk gebruiker maar hooguit mkb maar eigenlijk klein zakelijke gebruiker. zoals je ook kan zien aan mijn abonnementen en voldoen mijn abonnementen dan ook aan alle voorwaarden. kan jij mij helpen om in de systemen goed te komen staan om zo wel te kunnen koppelen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@RichardKeus2 Het abonnement wat je hebt valt niet onder de reguliere klein zakelijke abonnementen, maar onder MKB /grootzakelijk. Jouw overzicht in My Vodafone ziet er om die reden ook heel anders uit. OneNumber is niet beschikbaar i.c.m jouw abonnement en is niet te bestellen. Je zou eventueel wel contact kunnen opnemen met jouw accountmanager om te horen of het mogelijk is om jouw abonnementsvorm te wijzigen naar klein zakelijk. Dan voldoe je namelijk wel aan de voorwaarden om OneNumber te kunnen bestellen. Verder is er op dit moment nog geen informatie bekend of OneNumber in de toekomst ook beschikbaar komt voor MKB/grootzakelijke aansluitingen.

RichardKeus2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb nooit om groot zakelijk gevraagd of is mij verteld maar dat even ter zijde. kan jij mij de contactgegevens van mijn accountmanager geven want sinds de vorige iets anders binnen vodafone is gaan doen heb ik geen informatie over de nieuwe gekregen anders had ik dit al gedaan 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@RichardKeus2 Die informatie kan ik helaas niet inzien, maar je kan even bellen via 088 7145390. Dan zit je bij de juiste afdeling en kunnen ze je meer vertellen over jouw nieuwe accountmanager en je verder helpen 🙂

RichardKeus2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

jammer het is niet anders. 

JCvE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Cecilia ,

Ik heb hetzelfde probleem, zou je mijn account kunnen controleren?

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JCvE 
Op basis van je e-mailadres heb ik jouw My Vodafone account gevonden. Je maakt gebruik van Flex Mobile Basic Voice als abonnement. Dit is een abonnement welke valt onder een MKB of grootzakelijke aansluiting. OneNumber is hiervoor (nog) niet beschikbaar. 

JCvE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia,

Jammer, maar dankjewel voor de snelle reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic