Al geruime tijd ben ik aan het proberen om mijn Apple Watch Ultra 2 te koppelen aan mijn abonnement d.m.v. OneNumber. Hier wordt ook veel reclame voor gemaakt en dit zou ik zelf ook graag willen. Ideaal om te wandelen zonder je telefoon mee te hoeven nemen en niet kwijt te raken en toch bereikbaar te zijn. Telkens als ik deze probeer te activeren via de watch app op mijn telefoon krijg ik de melding dat er geen mobiel abonnement gekoppeld is. Hiervoor heb ik al een keer gebeld met de klantenservice zij zouden hier een case voor openen maar ik heb hier niets meer over gehoord. Intussen werkt het nog steeds niet. Hopelijk kunnen mensen in de community mij helpen, ik heb hier gelezen dat dit aan een dubbel profiel ligt en deze gekoppeld moet worden.
Alvast bedankt voor de medewerking
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Riebro, goedemorgen en welkom hier!
Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je hebt hier ook nog een mail van gekregen ter bevestiging. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.
Hi @Riebro, goedemorgen en welkom hier!
Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je hebt hier ook nog een mail van gekregen ter bevestiging. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.
Cecilia je bent een topper, dankjewel voor de oplossing
Hi Cecilia ik heb hetzelfde probleem d.w.z. twee profielen op een account
Apple watches serie 9 waarvan er een aangeeft Plan=NO SIM en status=NO CONNECTION
Bestaand apparaat vervangen lukt ook niet
ik ben reeds gebruiker van twee OneNumber sims zoals U kunt zien in mijn account
Hoop dat U mij ook kunt helpen?
Hi @The Len1, goedemorgen en welkom hier!
Zou je hiervoor een eigen topic willen starten? Het probleem wat jij ervaart is namelijk anders dan van de topicstarter, waarbij de foutmelding 'Geen 06-nummer beschikbaar' tevoorschijn komt bij het willen activeren/bestellen van OneNumber. Ik kijk dan graag met je mee!
Wil je in je eigen topic ook aangeven of het eerder met beide OneNumber abonnementen wel heeft gewerkt? En kijk voor de zekerheid of deze stappen het probleem oplossen:
- Schakel je iPhone helemaal uit, of schakel Bluetooth volledig uit via de hoofdinstellingen, niet via snelle instellingen bovenin je iPhone
- Schakel de WiFi uit op de Watch, komt er nu wel 4G/cellular verbinding tot stand vanuit de watch? Kun je gesprekken ontvangen en opzetten?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.