Ramona Harberts

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

OneNumber e-Sim voor Apple Watch in Duitsland wel verkrijgbaar

In Duitsland heeft Vodafone met  (smart tech-) OneNumber wel een oplossing voor de e-Sim op een Apple Watch. Waarom in Nederland nog steeds niet?  Het begint inmiddels meer op onwil te lijken dan dat er een technische reden is waarom het niet zou kunnen. 
https://www.vodafone.de/privat/smartwatches/apple-watch-series-8.html

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ramona Harberts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op deze vraag heeft Vodafone al meer keren antwoord gegeven in de grootste eSIM topic. Het netwerk in Duitsland is nu eenmaal anders dan die in Nederland. Daarom kan het daar nu al wel en hier nog niet. Ze zijn er mee bezig, het komt eraan. Maar wanneer het komt, dat is

nog even de vraag. 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Dit antwoord is pas opgelost als we meer duidelijkheid hebben van Vodafone of dit uberhaupt gaat gebeuren en zo ja wanneer. Het blijft naast de goedbedoelde informatie van Engieboy akelig stil vanuit Vodafone.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ben het volledig met je eens @Zoeduk 
Vodafone blijft heel angstvallig stil. Hoop ook dat ze snel meer informatie komen. Ik durf nu ook geen uitspraak meer te doen. 

Ramona Harberts
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja inderdaad . @Energieboy  Dank voor je reactie, en ik heb inderdaad alle vergelijkbare vragen en reacties gelezen voordat ik de vraag stelde. Er komt namelijk vanuit Vodafone geen enkele reactie die enig vooruitzicht biedt, terwijl het al sinds 2020 een issue is (op z’n minst). Het Vodafone netwerk is hier in Nederland prima geschikt voor. Ik ben een van de laatste der mohikanen met het geluk dat ik een oud abonnement met multisim heb. Dat werkt volgens hetzelfde principe. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic