Charlotte73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber blijft staan op 'wachten'

Op 30-13-23 geschilde Apple Watch voor onenumber gekocht. Helemaal up to date qua software en Apple telefoon uiteraard ook. Tot op heden 2-3-24, blijft er bij netwerk ‘ Vf wachten ‘ staan. Diverse malen de handeling in de af gelopen tijd herhaald. Onenumber staat ook op de factuur. 

bijzonder is dat mijn man en ik dit op de zelfde data, beide nieuwe Watch en telefoon  hebben gedaan en het bij beide  nog steeds niet actief is, gelukt is. 

zoon heeft exact het zelfde en heeft voor het eerst aangevraagd in januari. 

HELP!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Charlotte73, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je hier even aan de spreekwoordelijk bel trekt! Eind december/begin januari zagen we deze foutmelding regelmatig voorbij komen op de Community. OneNumber was wel succesvol besteld, maar de configuratie in de Watch App bleef op 'wachten' hangen. De oplossing hierbij was om de aanvraag voor OneNumber te verwijderen, zodat je deze opnieuw kon aanvragen. 

Dit heb ik ook voor jou in gang gezet. Je mag over een uurtje ongeveer proberen om OneNumber opnieuw te activeren. Herstart voor de zekerheid wel even de Watch en je mobiele toestel voordat je de nieuwe aanvraag doet. Laat je weten of het is gelukt? Dan zorg ik dat je nog een credit krijgt voor de proefperiode van 3 maanden waarvan je niet gebruik hebt kunnen maken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Maandag is er weer iemand van Vodafone op de community aanwezig om je verder te helpen. Het is en blijft een vervelende pijnpunt bij Vodafone maar zodra het werkt is het geweldig. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Charlotte73, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je hier even aan de spreekwoordelijk bel trekt! Eind december/begin januari zagen we deze foutmelding regelmatig voorbij komen op de Community. OneNumber was wel succesvol besteld, maar de configuratie in de Watch App bleef op 'wachten' hangen. De oplossing hierbij was om de aanvraag voor OneNumber te verwijderen, zodat je deze opnieuw kon aanvragen. 

Dit heb ik ook voor jou in gang gezet. Je mag over een uurtje ongeveer proberen om OneNumber opnieuw te activeren. Herstart voor de zekerheid wel even de Watch en je mobiele toestel voordat je de nieuwe aanvraag doet. Laat je weten of het is gelukt? Dan zorg ik dat je nog een credit krijgt voor de proefperiode van 3 maanden waarvan je niet gebruik hebt kunnen maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic