Hi @Cecilia,
Ik heb dit probleem ook al sinds 29-december dat ik de Apple Watch Ultra 2 in gebruik heb genomen. Ik heb de afgelopen week al vijf keer de klantenservice gebeld, 'niemand' kan helpen. In het laatste contact zou er een case worden aangemaakt en dat lijkt niet te zijn gebeurt. Ik heb geen bevestigingsmail hiervan ontvangen en zie het niet terug in mijn account. Ik wilde nu naar een winkel gaan, maar ik lees hier nu in deze post dat het daar ook niet kan worden opgelost en dat @Cecilia het wel kan oplossen 💪🏼.
Het OneNumber abonnement heb ik volgens de stappen op de site van Vodafone aangevraagd vanuit de Apple Watch app op de iPhone. De bestelling was succesvol volgens de bevestigingspagina en ook volgens de ontvangen e-mail en sms. Deze ontving ik binnen een minuut van de bestelling. De status stond 24 uur later echter nog op "vf nl Wachten".
Ik heb zelf in de Apple Watch app op mijn iPhone daarna vorige week twee keer het abonnement verwijderd, telefoon en watch uitgezet (in verschillende volgordes), weer aangezet en opnieuw aangemeld bij Vodafone. Dan krijg ik de melding dat ik al een OneNumber abonnement heb en dat ik deze kan downloaden. Er lijkt dan niet veel te gebeuren en de status blijft helaas op "vf nl Wachten" staan.
Mijn iPhone en Apple Watch hebben de meest recente versie van iOS en WatchOS, respectievelijk 17.2.1 en 10.2.
Kun jij ook mijn OneNumber abonnement controleren en als nodig is verwijderen, zodat ik het opnieuw kan aanvragen? Ik ontvang daarna ook graag de compensatie van €15 😉 als het is gelukt.
Graag je reactie en alvast bedankt!