Nico’s

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber: Vf.nl account komt niet in aanmerking

Heb een smart Watch ultra 2 gekocht. 

alles uit gezocht en one nummer zou moeten werken. Nieuwe eSIM geregeld. 
maar blijf de fout krijgen V.O.F. nl account komt niet in aanmerking.

topic gelezen en van alles geprobeerd maar lukt niet 

 

update is  zoals men voor schrijft en rest lijkt ook goed te zijn. 
wat moet ik nu doen ??? 🥲

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nico’s 
Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

Nico’s
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké heb jij een idee wanneer het wel kan? Want ik heb juist de watch gekocht omdat jullie reclamemaken over one nummer. En nu blijkt dat het niet werkt. Vind dat eigenlijk raar dat dit niet vermeld is. Want dan had ik evt andere keuze kunnen maken

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Nico’s 
De melding is niet eerder geplaatst omdat daar nog geen aanleiding voor was. Uiteraard zal Vodafone er alles aan doen om dit alles weer in orde te krijgen en dat je dan wel kan aansluiten. 

 Bericht op de andere Topic:
Even een kleine update vanaf deze kant. Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zal ik dit hier delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch."

Ben_1976

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hallo,

is er al iets meer bekend betreft storing onenumber overzetten naar een ander Watch?

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Exact dezelfde melding als ik OneNumber wil activeren. 
Hoe nu verder?

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Had dit melding ook op mijn scherm maar is inmiddels OPGELOST. 

Sinds vanmiddag vrijdag 8-12-'23 kon ik uiteindelijk de OneNumber activeren. Mag het eerst voor 3 maanden gratis proberen daarna €5,- p/mnd.

Hoop dat dit zal blijven werken na al dat gedoe.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic