CamPas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

One-number (zakelijk) activeren lukt niet

Ik probeer al 3 weken one number te activeren (zakelijk) maar zonder succes. Meerdere keren contact met de helpdek gehad en 3 weken geleden is er al een referentienummer aangemaakt (#12947828) maar ondanks meerdere telefoontjes van mijn kant daarna nog geen enkele feedback helaas.

Ik krijg de melding " one-number abonnement niet beschikbaar" ondanks de het juiste abonnement, horloge en telefoon.

 

Heeft iemand ervaring met one number zakelijk activeren? Helaas kom ik bij de helpdesk niet verder.

3 Reacties 3
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Wat voor abonnement heb je nu? graag met volledige omschrijving. Heb je daarnaast IOS 17.1 en watch 10.1 of hoger?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @CamPas 
Voor zakelijke aanvragen moet ik je, hoe vervelend ook, verwijzen naar de zakelijke klantenservice. Dit is een particulier gedeelte en zakelijke mensen moeten contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone.

Die mensen moeten wel degelijk meer informatie in kunnen zien en je kunnen melden wat je moet doen. Ik heb helemaal geen ervaring met OneNumber, wilde het wel aanschaffen maar na alle problemen wacht ik er nog maar even mee.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Zou jij toch nu ook wel moeten weten @Tjeerd85

Dit is een particulieren community, niet voor de zakelijke markt. 

En we zitten inmiddels op iOS 17.2 iPhone en 10.2 voor de watch. Misschien is 17.1 het minimale, maar dan er even bij vermelden. Volg de update topic, dan ben je daar mee op de hoogte. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic