Ricoalmeloo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbeperkt

Ik had elke maand 20 gb internet met verdubbeling dus 40 gb.

Nu is mijn abonnement verlengd en verder geen aanpassingen gedaan ,nu krijg ik melding dat ik 2 keer 15 gb heb. ??? Hoe kan dit nou weer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Ricoalmeloo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In subject schrijf je Onbeperkt. Bedoel je dat je nu een abonnement hebt genomen met onbeperkt internet? Laten we eerst beginnen met welk abonnement je nu hebt gekozen. Als ik online kijk dan zie ik een Red abonnement met 15GB en met Ziggo is dat 30GB, dus dan zou dat best eens kunnen kloppen. Wat voor een abonnement had je hiervoor? Was het wel een verstandige keuze om je abonnement te verlengen? Had je niet beter gewoon je abonnement stilzwijgend kunnen laten doorlopen? 

Waarschijnlijk was je huidige abonnement van 2 jaar, of langer geleden, en bestaat dat abonnement niet meer. Maar als je dan gaat verlengen, dus een nieuw contract aan, dan kom je in een ander abonnement terecht, die nu wel bestaat en aangepast is op z'n vorige versie. Ja, mocht je er een toestel bij willen dan is het verlengen wel weer handig maar dan vervalt je huidige abonnement, net zoals bij SIM Only. Dus ik denk dat dit het geval is, door te willen verlengen kom je in een nieuw abonnement omdat je oude niet meer bestond.

Wil je meer informatie over je abonnement, en de keuze die je hebt gemaakt, kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat te starten. Deze mensen kunnen direct in het systeem kijken en je melden wat er nu aan de hand is. Afdeling bestellingen kunnen ze mee kijken: 0800-0560.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Ricoalmeloo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In subject schrijf je Onbeperkt. Bedoel je dat je nu een abonnement hebt genomen met onbeperkt internet? Laten we eerst beginnen met welk abonnement je nu hebt gekozen. Als ik online kijk dan zie ik een Red abonnement met 15GB en met Ziggo is dat 30GB, dus dan zou dat best eens kunnen kloppen. Wat voor een abonnement had je hiervoor? Was het wel een verstandige keuze om je abonnement te verlengen? Had je niet beter gewoon je abonnement stilzwijgend kunnen laten doorlopen? 

Waarschijnlijk was je huidige abonnement van 2 jaar, of langer geleden, en bestaat dat abonnement niet meer. Maar als je dan gaat verlengen, dus een nieuw contract aan, dan kom je in een ander abonnement terecht, die nu wel bestaat en aangepast is op z'n vorige versie. Ja, mocht je er een toestel bij willen dan is het verlengen wel weer handig maar dan vervalt je huidige abonnement, net zoals bij SIM Only. Dus ik denk dat dit het geval is, door te willen verlengen kom je in een nieuw abonnement omdat je oude niet meer bestond.

Wil je meer informatie over je abonnement, en de keuze die je hebt gemaakt, kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat te starten. Deze mensen kunnen direct in het systeem kijken en je melden wat er nu aan de hand is. Afdeling bestellingen kunnen ze mee kijken: 0800-0560.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Ricoalmeloo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In subject schrijf je Onbeperkt. Bedoel je dat je nu een abonnement hebt genomen met onbeperkt internet? Laten we eerst beginnen met welk abonnement je nu hebt gekozen. Als ik online kijk dan zie ik een Red abonnement met 15GB en met Ziggo is dat 30GB, dus dan zou dat best eens kunnen kloppen. Wat voor een abonnement had je hiervoor? Was het wel een verstandige keuze om je abonnement te verlengen? Had je niet beter gewoon je abonnement stilzwijgend kunnen laten doorlopen? 

Waarschijnlijk was je huidige abonnement van 2 jaar, of langer geleden, en bestaat dat abonnement niet meer. Maar als je dan gaat verlengen, dus een nieuw contract aan, dan kom je in een ander abonnement terecht, die nu wel bestaat en aangepast is op z'n vorige versie. Ja, mocht je er een toestel bij willen dan is het verlengen wel weer handig maar dan vervalt je huidige abonnement, net zoals bij SIM Only. Dus ik denk dat dit het geval is, door te willen verlengen kom je in een nieuw abonnement omdat je oude niet meer bestond.

Wil je meer informatie over je abonnement, en de keuze die je hebt gemaakt, kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat te starten. Deze mensen kunnen direct in het systeem kijken en je melden wat er nu aan de hand is. Afdeling bestellingen kunnen ze mee kijken: 0800-0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic