Paardekooper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummerbehoud

Ik ben overgestqpt  an odido naar Vodafone. Met nummerbehoud. Het ging al mis op de datum van overstappen. In het systeem was de datum niet geactiveerd. Dus oude abonnement bleef maar doorlopen en geen bericht dat er overgestapt zou worden. Dat zou gisteren ingaan. SMS gekregen dat het een uur later zou ingaan. Dat de simkaart  geactiveerd werd. Maar niks hoor. Gebeld met Vodafone. De simkaart niet gekoppeld aan het abonnement. Ze had een case aangemaakt. Ok dan wacht ik het af. Nu net heb ik dus geen abonnement bij odido meer want die simkaart is nu niet meer actief. Maar je raadt het al..  bij Vodafone ook nog niks !!!!! Ik ben nu telefonisch dus niet bereikbaar!!! Eerlijk gezegd heb ik al spijt dat ik overgestapt ben... kan dit alsjeblieft opgelost worden???????

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Paardekooper, welkom hier!

De start van je abonnement gaat zeker niet van een leien dakje. Mijn excuses hiervoor 😞 Op basis van je bericht vermoed ik dat de nummerportering nu wel is verwerkt, maar dat je niet bereikbaar bent via Vodafone doordat het juiste simkaart nummer niet gekoppeld is. Wil je jouw Community profiel aanvullen met je gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' het simkaartnummer vermelden welke je in je bezit hebt? Dan kan ik met je meekijken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic