venividivici

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud van abbonnement naar prepaid

Beste Vodafone,

 

Ik heb een huidig abbonnement bij Vodafone, ik wil over naar prepaid met behoud van het nummer van mijn abbonnement. Daarom heb ik een nieuwe prepaid kaart aangeschaft en de volgende link gevolgt.

 

https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Kies voor ik stap over van Vodafone abonnement naar Vodafone prepaid. 

 

Nu heb ik eergister en gister netjes smsjes gehad dat het nummer zou worden overgezet. Nadat mijn simkaart voor mijn abbonement gestopt is heb ik de simkaart voor prepaid in de telefoon gezet. Echter krijg ik de melding "Niet aangemeld bij netwerk". Dit krijg ik nu op beide simkaarten.

 

Mis ik nog een stap? Ik zie inmiddels in my Vodafone dat mijn abbonement gestopt lijkt te zijn (zie alleen nog een factuur pagina).

 

Alvast bedankt,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @venividivici
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat je nu via beide simkaarten (prepaid & abonnement) onbereikbaar bent. Jouw mobiele nummer is nu inderdaad gekoppeld aan prepaid en momenteel staat een interne portering open om het nummer van je abonnement over te zetten naar prepaid. De portering stond in eerste instantie gepland voor 19 september (gisteren), maar staat nog steeds open. Hier lijkt dus iets niet helemaal goed te gaan. Ik wil je dan ook vragen om even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kunnen dieper voor je in het systeem de portering bekijken. Zij zijn bereikbaar op 0800 - 0560.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @venividivici
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat je nu via beide simkaarten (prepaid & abonnement) onbereikbaar bent. Jouw mobiele nummer is nu inderdaad gekoppeld aan prepaid en momenteel staat een interne portering open om het nummer van je abonnement over te zetten naar prepaid. De portering stond in eerste instantie gepland voor 19 september (gisteren), maar staat nog steeds open. Hier lijkt dus iets niet helemaal goed te gaan. Ik wil je dan ook vragen om even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kunnen dieper voor je in het systeem de portering bekijken. Zij zijn bereikbaar op 0800 - 0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic