Guido313

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud abonnement naar prepaid of het gelukt is?

Beste,

Op 8 december 2013 heb ik een wijziging doorgevoerd in mijn abonnement account van Vodafone. Ik heb aangegeven om mijn abonnement nummer te verhuizen naar een prepaid simkaart. Ik heb geen bevestiging gekregen of het gelukt is. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt zodat mijn aanvraag ontvangen is bij Vodafone. Als ik bij status bekijkt van mijn aanvraag nummerbehoud staat er: je hebt geen nummerbehoud aanvraag gedaan of we kunnen de informatie daarover tijdelijke helaas niet laten zien. Probeer het later nog eens. Wij zijn twee weken verder en helaas lees ik hetzelfde. Wat is jullie perspectief van het woord 'tijdelijke'? Kunnen jullie mij een antwoord geven of mijn aanvraag is gelukt? Ik ben al een van jullie winkels geweest en de persoon die mij heeft geholpen kon het niet zien. Mijn abonnement verloopt 21 december 2013.

Ik hoor graag snel van jullie want ik wil mijn nummer niet kwijt!

Met vriendelijke groet,

Guido

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Guido,

Allereerst welkom op het forum.

Ik raad je in dit geval aan even contact op te nemen met onze klantenservice via 1200/1201 of 0900-0940. Onze collega's kunnen de aanvraag en de status voor je nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic