Rob van den Heu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Notificatie voicemail (per gesprek) breekt telefoongesprek af

Goedemorgen,

De laatste paar weken heb ik een probleem met mijn voicemail. Steeds als er wordt ingesproken of er wordt een herinnering verzonden tijdens mijn telefoongesprekken wordt direct de verbinding die ik op dat moment heb verbroken. Vervolgens moet ik het bedrijf of persoon opnieuw bellen.

Dit is bijzonder irritant.

Is dit een instelling die moet worden aangepast?

Ik gebruik een Samsung S23.

Alvast bedankt voor de reacties.

Rob van den Heuvel

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Rob van den Heu, welkom hier!

Wat een gekke situatie. Ik kan mij zeker voorstellen dat je dit als irritant ervaart. Ik moet bekennen dat ik dit probleem ook nog niet eerder voorbij heb zien komen. Wél heb ik even een kijkje achter de schermen genomen en het viel mij op dat je de notificatie van een nieuw voicemail bericht per gesprek krijgt. Ik weet niet precies hoe het bij Samsung zit, maar normaliter krijg je bij een inkomend gesprek (terwijl je aan het bellen bent) een aantal opties zoals aannemen of in de wacht zetten etc. Het kan in dit geval dus best een instelling in het toestel zijn dat de verbinding verbreekt als je een inkomend gesprek krijgt. Je kan altijd nog eens op onderzoek gaan naar deze instelling in je toestel. 

Wat je ook eens kan proberen is de notificatie van een nieuw voicemail bericht aan te passen naar SMS. Zo krijg je dus geen inkomend gesprek hier meer van. Kijk in dit topic hoe je dit gemakkelijk via My Vodafone (browser) kan wijzigen.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic