hilbertjw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw nummer toevoegen aan Red Together Groep van 4 personen

Hi, 

 

Ik heb al een tijdje Red Together voor mijn gezin (4 leden) en wil nu graag nog een nieuw nummer om als tweede nummer in mijn telefoon te gebruiken.

Zie nergens de optie om deze te kunnen kopen en toevoegen. 

 

bvd Hilbert

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @hilbertjw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle informatie over Red Together kan je lezen op deze pagina van Vodafone. Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! De beheerder die een Red Together abonnement (50 GB) afgesloten heeft, koppelt een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Via My Vodafone vraag je heel makkelijk een Red Together Extra abonnement aan. Je krijgt eerst een Sim kaart toegezonden, daarna kan je deze laten omwisselen voor een eSIM. Help per telefoon, bel 0800-2266789. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
hilbertjw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en dan graag als esim, ik heb het in de app gevonden maar wil geen nieuwe fysieke sim

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @hilbertjw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle informatie over Red Together kan je lezen op deze pagina van Vodafone. Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! De beheerder die een Red Together abonnement (50 GB) afgesloten heeft, koppelt een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Via My Vodafone vraag je heel makkelijk een Red Together Extra abonnement aan. Je krijgt eerst een Sim kaart toegezonden, daarna kan je deze laten omwisselen voor een eSIM. Help per telefoon, bel 0800-2266789. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic