Cornel33

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Half maart een red essential abonnement afgesloten met nummerbehoud. Heb mijn simkaart in huis en nu hoor ik niets meer van Vodafone. Geen mail niets. Weet zelfs niet wanneer ik aan gesloten gaat worden. Graag een reactie van Vodafone

Vr groet Cornel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cornel33
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Okay. Dank je wel voor de snelle reactie dar zal ik doen.
Vriendelijke groeten

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hi Cornel33

Dat je geen reactie hebt gekregen is natuurlijk niet ok. Echter vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen
Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat het forum bedoelt is voor vragen waar andere forumgebruikers antwoord op geven.

Ik raad je dan ook aan te bellen met 0800-0094 of eventueel te vragen via Twitter of Facebook hie het er mee staat. Mijn collega's vanuit daar kunnen je hiermee verder helpen. Ik hoop dan ook dat het snel wordt opgelost voor je!
Cornel33
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Okay. Dank je wel voor de snelle reactie dar zal ik doen.
Vriendelijke groeten
Anonymous
Niet van toepassing
Graag gedaan en een fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic