SmartProject

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement via de winkel besteld - prijs toestel hoger dan online

Beste Vodafone, 

 

Ik heb van de week een nieuw toestel besteld in de winkel in Dordrecht yeeay.

Ik krijg het toestel de volgende dag binnen via de post.

 

Vervolgens zie ik de Vodafone runners reclame op TV die was er ook in de winkel en ik zie andere prijzen.

Vervolgens zit ik ruim anderhalf uur aan de telefoon om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Om vervolgens 2x na de wacht stand de hoorn erop te krijgen. 

 

Vraagt vodafone nu letterlijk aan mij beindig je lidmaatschap ga naar een andere aanbieder ?  

 

Jullie oplossing is order annuleren en terug brengen naar de winkel. Om vervolgens weer een nieuwe te bestellen.

Ik zie een factuur bedrag van 753,72 euro ex op de factuur en via jullie website 714,05 euro ex. 

 

De klantenservice vraagt mij om nu 4 uur te besteden voor 48 euro ex btw prijs verschil, een credit is duidelijk te moeilijk.

Want bij deze is dit een officiele klacht.

 

**Mod edit: telefoonnummer in afbeelding onleesbaar gemaakt**

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11894Posts
  • 3490Oplossingen
  • 3112Likes

Hallo @SmartProject 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard altijd vervelend als prijzen niet met elkaar overeenkomen. Wellicht is er een uitleg voor maar kan de klantenservice dit niet achterhalen. Ik weet niet wanneer de runners actie is begonnen en wanneer de aankoop was. Het kan zijn, en dat is al wel vaker voortgekomen, dat je voor 12:00 uur hebt gekocht en dat de aanbieding na 12:00 uur pas geldig is. Ik zeg, het kan, maar weet niet hoe het bij jou is gegaan. Zeg dus niet dat het zo is, maar het kan. 

Als eerste geef ik je het advies om een klacht in te dienen via het klachtenformulier, dan komt het op de juiste afdeling en kunnen ze je hierop antwoord geven. Daarnaast het advies om je gegevens in te vullen op je profiel instellingen, hier op de community. Dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken, al kan die niets voor je regelen, je moet dan echt even een klacht indienen. 

Ik hoop dat het allemaal lukt, via duidelijke informatie of door iets anders. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic