FvB1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Ziggo account koppelen aan mijn Vodafone

Beste,

Ik zou graag een nieuw Ziggo account willen koppelen aan mijn Vodafone. Op dit moment is **@gmail.com gekoppeld, dit wil ik veranderen in het Ziggo account **@gmail.com

 

Zou u mij hier mee kunnen helpen?

**E-mailadressen verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @FvB1, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst heb ik de e-mailadressen uit jouw bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat deze door iedereen zijn te zien op het world wide web. Op basis van de informatie uit jouw Community profiel en de e-mailadressen ben ik aan de slag gegaan. Het oude Mijn Ziggo account is gekoppeld aan jouw My Vodafone account. Deze heb ik voor je verwijderd. Binnen nu en 24 uur kun je in jouw nieuwe Mijn Ziggo account het account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @FvB1, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst heb ik de e-mailadressen uit jouw bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat deze door iedereen zijn te zien op het world wide web. Op basis van de informatie uit jouw Community profiel en de e-mailadressen ben ik aan de slag gegaan. Het oude Mijn Ziggo account is gekoppeld aan jouw My Vodafone account. Deze heb ik voor je verwijderd. Binnen nu en 24 uur kun je in jouw nieuwe Mijn Ziggo account het account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic