JohnvdH

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Nieuw Start L abonnement bevat meer MB's

Vraagje.

 

Ik heb een sim only abonnement Sart L en ook Ziggo ik heb dus 10 GIG data voor 15 euro, maar nu zie ik op de site dat Vodafone start XL 20 GIG(v00r Ziggo klant) is voor ook 15 euro. Dus ik betaal net zoveel maar heb minder mb's dat klopt dan toch niet. Zou natuurlijk netjes zijn als je abonnement word aangepast naar XL als toch al 15 euro betaald.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @JohnvdH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of het netjes is om hierover elke klant te informeren, vast wel, maar dat doen ze niet (misschien staan bij jou alle communicatie uit met Vodafone (nieuwsbrief ontvangen, gebeld mogen worden voor aanbieding)). Wel weet ik dat Vodafone elke keer hun abonnementen aanpassen en dit communiceren via de website en via My Vodafone. Je hebt waarschijnlijk nog een ouder abonnement en als jij ziet dat er nu een nieuw abonnement is, wat beter bij je past, dan kan je je abonnement laten aanpassen. Uiteraard moet je dit zelf regelen. 

Wil je je abonnement laten wijzigen? Je kunt je abonnement gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @JohnvdH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of het netjes is om hierover elke klant te informeren, vast wel, maar dat doen ze niet (misschien staan bij jou alle communicatie uit met Vodafone (nieuwsbrief ontvangen, gebeld mogen worden voor aanbieding)). Wel weet ik dat Vodafone elke keer hun abonnementen aanpassen en dit communiceren via de website en via My Vodafone. Je hebt waarschijnlijk nog een ouder abonnement en als jij ziet dat er nu een nieuw abonnement is, wat beter bij je past, dan kan je je abonnement laten aanpassen. Uiteraard moet je dit zelf regelen. 

Wil je je abonnement laten wijzigen? Je kunt je abonnement gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Gebeld en omgezet naar start xl, topic kan gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic