Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Niet kunnen inloggen My Vodafone

Beste lezer,
Ik lees van een aantal mensen dat ze last hebben met het inloggen van My Vodafone app maar dit probleem niet ervaren via de webbrowser. Mocht jij hier last van hebben, probeer dan aub de informatie te vinden in de webbrowser, die doet het wel. 

Maar nu is mijn vraag eigenlijk:
- Wat voor toestel gebruik je?
- Welk software versie heeft je toestel?
- Heb je net een nieuw contract? 
- Welk abonnement heb je?

Vul je persoonlijke gegevens aan met informatie zodat de mensen van Vodafone direct met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Geef geen persoonlijke informatie hier op de community, iedereen kan dit namelijk lezen.

Veel mensen, die een iPhone hebben, gaan bij een BETA iOS VERSIE deze al installeren op hun iPhone. Dit kan een redelijk goede en stabiele versie zijn, maar er kan ook wel eens iets mis gaan. Daarom mijn advies, zolang je je iPhone (of welke telefoon dan ook) dagelijks gebruikt, installeer geen BETA versies. Dit kan echt soms heel erg mis gaan en dat wil je niet. 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik zal zelf beginnen met bovenstaande informatie.

- Wat voor toestel gebruik je?  iPhone 13 Pro Max

- Welk software versie heeft je toestel?  iOS 16.6
- Heb je net een nieuw contract?  Nee, al jaren klant 😊
- Welk abonnement heb je?  Red Together (met een Extra)

En ik kan jullie melden dat bij mij My Vodafone prima werkt. Op alle devices die ik gebruik van Apple werkt My Vodafone prima, nergens last van. Hoop dat deze informatie helpt bij het onderzoek. 

Ron_J

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

- Wat voor toestel gebruik je?  iPhone 13 Pro Max
- Welk software versie heeft je toestel?  iOS 16.6
- Heb je net een nieuw contract?  Nee, al jaren klant 
- Welk abonnement heb je?  Red Together 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dank je wel @Ron_J 
@Lycke of @Vincent, van Vodafone, zal hierop reageren. Heb ze even genoemd zodat ze weten dat ook jij problemen hebt met My Vodafone. Laten we hopen dat Vodafone deze uitdaging snel weet aan te gaan om het op te lossen 😁

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Super fijn dat je een centraal topic hebt gestart, informatie en het template hebt gedeeld @Energieboy. Dat maakt het super eenvoudig om alles naar de juiste afdeling door te zetten, waarvoor dank 😄

Jouw voorbeeld heb ik ook doorgezet @Ron_J. Wanneer er meer duidelijk is, is nog even afwachten, maar we houden het in de gaten. 

LexStroom

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aanvullende informatie: Ik ben een nieuwe abonnee, had 3 weken prepaid unlimited en heb dat met nummerbehoud omgezet naar een zakelijk abonnement.
Ik geloof dat ik tijdens de prepaid periode nog wel in kon loggen. Daarna heb ik een nieuw account aan moeten maken, ook met een andere usernaam/email en daarmee kan ik niet inloggen.
Hoop dat je hier iets aan hebt, je kunt me bellen voor meer informatie.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@LexStroom  Dank voor je aanvulling. Het probleem ligt bij het onderzoeksteam en je gedeelde informatie is het vermelden meer dan waard. Nogmaals dank. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic