Rae

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Niet bereikbaar op mijn 06 en geen mobiel internet

Sinds 14 december heb ik geen 4G meer (alleen Edge). Ik heb hier de afgelopen dagen al contact over gehad via messenger in de Vodafone app. Daarin is mij verteld dat mijn abonnementsverlenging vasthangt in het systeem en dat er aan dat probleem wordt gewerkt. Echter vanavond kom ik erachter dat ik ook helemaal niet gebeld kan worden. Dat had ik eerst niet door, omdat ik zelf wel gewoon kan bellen naar mensen. In verband met privé omstandigheden moet ik nu juist dag en nacht telefonisch bereikbaar zijn en dat blijkt nu niet het geval. Geen internet is zeer onhandig, maar niet gebeld kunnen worden kan echt niet nu. Nu lees ik hier berichten van mensen die hetzelfde hebben en dat dit weken kan duren. Ik word daar zacht gezegd niet heel blij van. Kan dit toch met enige spoed/voorrang voor mij worden opgelost?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Rae, goedemorgen!
Zoals ik het zie is de vastgelopen order op dit moment opgelost. Klopt het dat je inmiddels weer bereikbaar bent? 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Beste @Rae 
Het is natuurlijk altijd vervelend als je niet bereikbaar bent en nog vervelender dat je daar op deze manier achter moet komen. Heb je je eigen simkaart als eens in iemand anders z’n mobiel gedaan en van iemand anders in jou toestel? Dat is altijd het begin om te zien of het nu aan je toestel ligt, of aan je simkaart. Mocht daar geen bijzonderheden uit komen, steek je simkaart terug in je eigen mobiel en kijk wat hij niet doet (soms kan hij het dan opeens wel goed doen). Dat niet gelukt? Probeer bij je telefooninstellingen je mobiel netwerk aan te passen naar een ander netwerk en zet daarna weer terug naar Vodafone. 

Mochten al deze testen niet lukken, loop even langs een Vodafone winkel of neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Vragen hoe het zit met je abonnement verlenging of wacht hier online op iemand van Vodafone. Oh ja, mocht het om een zakelijk abonnement gaan, neem dan contact op met de zakelijke klantenservice van Vodafone. De mensen hier kunnen je dan niet helpen. 

Succes en ik hoop dat het snel goed komt 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! 

 

Rae
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, ja alles al geprobeerd. Maar Vodafone heeft ook al voor mij gekeken afgelopen weekend en aangegeven dat het probleem niet bij mij ligt, maar dat mijn abonnementsverlenging is blijven hangen in het systeem. Omdat ik nu ook nog eens niet bereikbaar blijk te zijn en een privé situatie heb waarbij ik ‘s nachts gebeld kan worden, is dit nog vervelender dan dat het normaal zou zijn. Nu lees ik hier in de community dat er meer mensen zijn waarbij de abonnementsverlenging vast is gelopen en dat die weken wachten tot het door Vodafone is opgelost. Ik zal dus in ieder geval nu een andere telefoon/nummer moeten regelen voor de tussentijd. Vandaar mijn vraag (aan Vodafone, dus ik hoop dat iemand van Vodafone dit leest) of zij het toch voor mij niet eerder op kunnen lossen. 

Rae
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia zou je mij misschien kunnen helpen met bekijken wat er nu precies bij mij misgaat? Is het inderdaad een open order die blijft hangen in het systeem? Ik zit in een situatie dat ik echt 24/7 bereikbaar moet zijn en dat is lastig nu, omdat men mij niet blijkt te kunnen  bellen,

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Rae, goedemiddag!

Sorry dat je iets langer op een berichtje van mij hebt moeten wachten, aangezien ik gisteren een dagje vrij was. Ik heb je gegevens erbij gepakt en het klopt wat mijn collega al heeft aangegeven. De order die is ingeschoten met daarbij een verlenging is vastgelopen in ons systeem. Het nadeel hiervan is dat alles hierdoor in het systeem op 'slot' staat. Hierdoor worden andere wijzigingen of aanpassingen om je te helpen op dit moment niet uitgevoerd. Het is dus noodzaak dat deze vastgelopen order wordt hersteld. Naast dat hiervoor al een case is aangemaakt ga ik hem ook nog proberen te escaleren als voorrangsverzoek. Verder zal ik met regelmaat op de achtergrond voor je controleren of de vastgelopen order is opgelost. 

Je ontvangt zo ook nog even een privéberichtje van mij! 

Rae
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel, Cecilia!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Rae, goedemorgen!
Zoals ik het zie is de vastgelopen order op dit moment opgelost. Klopt het dat je inmiddels weer bereikbaar bent? 🙂

Rae
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Cecilia! Jaaaaaa, het werkt allemaal weer 😀. Ik moest alleen net wel eerst een nieuwe e-sim toevoegen voordat het werkte. Ik kreeg in de afgelopen dagen namelijk een (Vodafone?) melding op mijn telefoon dat er iets werd uitgeschakeld, maar ik kon de melding daarna nergens meer terugvinden. Daarna leek mijn e-sim helemaal niet meer te werken (ook geen Edge meer). Toen ik net een en ander naliep na jouw berichtje, kwam ik erachter dat het nummer van de actieve e-sim op mijn telefoon ook niet (meer?) overeenkwam met het e-sim nummer in My Vodafone. Ik weet niet of daarin ook iets was gewijzigd bij verlengen abo, maar in ieder geval doet nu alles het weer. Heel veel dank voor jouw inspanningen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic