ronaldeng

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet bereikbaar door problemen met nummerportering

Ik heb sinds bovenstaande datum geen enkel bereik meer. Ik ben net overgestapt maar er blijkt een probleem in jullie portering te zitten.
Ik heb er nu al twee dagen over gebeld en tot op heden werkt mijn SIM nog steeds niet. Ook kan ik mijn abbonement niet bij een andere provider onderbrengen omdat jullie het nummer niet vrij kunnen geven. Ik wil hierbij officieel laten weten dat ik jullie tot vandaag 00:00 uur de tijd geef het probleem op te lossen, of mijn telefoonnummer vrij geven. Anders ga ik juridische stappen ondernemen. Ik mis nu duizenden euro's doordat ik helemaal niet bereikbaar ben. Ik ben uren aan de telefoon en chat gezeten met jullie collega's die ik ook zal claimen. Ik kan teven geen MyVodafone abbonement aanmaken omdat ik geen beschikking heb over het nummer. Ik kan geen kant op door jullie. Ik zie met spoed een oplossing tegemoet.

 

Ronald Engberts

 

06** bereikbaar op 06**

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11893Posts
  • 3490Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @ronaldeng 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @ronaldeng, goedemorgen. 

Wat een vervelende situatie dat de nummerportering nog niet is verwerkt en je hierdoor onbereikbaar bent. Normaliter zou je tot de datum dat je nummer bij Vodafone zit via je oude provider bereikbaar moeten zijn. Ik begrijp dat dit helaas niet het geval is. De portering staat op dit moment nog steeds open en gisteren is hier dan ook een case voor aangemaakt om dit nader te laten onderzoeken. Dit betreft case: 12782601. In dit geval moeten we de uitkomst hiervan afwachten, aangezien dit niet door de reguliere klantenservice opgelost kan worden. Ik zal de case hier aan de achterkant ook voor je in de gaten houden.

P.S Ik heb je mobiele nummers uit je bericht verwijderd. Let op met de informatie die je publiek op het internet deelt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic