jama2476

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkklacht binnenshuis

Mijn vrouw heeft helaas een abbo bij vodafone.
Thuis moet ze door het huis lopen opzoek naar een goed bereik, kan ook zijn dat dat in de tuin is.
Ook zou ze 4G moeten hebben wat in en rond het huis niet zo is, met geluk is dat 3G maar zelfs dat is niet altijd het geval.
Onderweg zelfde klachten, natuurlijk is het ook wel eens goed.
Simkaart is al eens doorgelicht en de simkaart in ander toestel gehad.
Is echter allemaal goed.
Als getrouwd stel mag ik haar vertegenwoordigen maar bij de Vodafone mag dat niet dan willen ze mijn vrouw zelf spreken, die heeft liever dat ik het doe.
Ik zelf zit bij de concurrent en is alles dik in orde en heb ik goed bereik altijd en overal.....dus het kan wel!!
Graag een passende oplossing vodafone
3 Reacties 3
jama2476
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toestel is goed ..hebben we getest.
Ligt gewoon echt aan vodafone.
Gewoon slecht bereik.
En telefonisch willen ze niks bespreken want mij vrouw is de contracthouder.
Zij heeft liever dat het via mij gaat
jama2476
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onze wens is over gaan naar een provider die het niet gooit op het hebben van "geluk" met het ontvangst maar waar we gewoon krijgen waarvoor we elke maand die dure euro s voor betalen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jama2476 ,

Wij kunnen je klacht niet opnemen via het forum, sorry. Lees hier waarom.
Alvast bedankt. En ik snap je frustratie hierbij... Maar zoals eerder werd verteld binnenhuis geeft inderdaad geen andere provider je 100% dekkingsgarantie de beste tip voor in huis, maak gebruik van Wi-Fi.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic