Hoi
Anikky Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je ook al geprobeerd om een andere Sim-kaart in je telefoon te stoppen om te zien wat die dan doet?! Als die ook niets kan vinden dan ligt het zeker aan je telefoon. Ga even met je mee denken wat het zou kunnen zijn...
Heb je deze stappen al doorlopen?https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s8-android-7-0/troubleshooting/basisfuncties/ik-kan-geen-gesprekken-opzetten/28/
Wat je ook nog kan proberen is onder instellingen -> algemeenbeheer -> Resetten -> Netwerkinstellingen resetten. Wordt het hier nog steeds niet mee opgelost dan adviseer ik je om een fabrieksreset te doen nadat je een back-up hebt gemaakt. Probeer je toestel daarna uit zonder de back-up terug te plaatsen en laat ons weten of het is gelukt.
Zeg je eerlijk dat ik meer thuis ben in Apple (iPhone) maar probeer te helpen waar mogelijk
🙂