JasperSomsen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na bijna 4 maanden nog niet opgelost

Sinds mijn nieuwe simkaart werkt mijn telefoonnumer niet meer. Zowel bellen als internet kan ik niet gebruiken. Op 4 december 2019 een melding gemaakt en nu (24 maart 2020) nog steeds niet opgelost. Meerdere keren naar een vodafone (partner) winkel geweest en kom niets verder dan dat ze ermee bezig zijn. Een week geleden gebeld met de klantenservice en die beloofden me op de hoogte te houden. Helaas nog niets terwijl ik wel mijn abbonnement door betaal. De toezegging dat later alles gecrediteerd zal worden als het weer werkt vind ik niet voldoende (meer). Ik kan al 4 maanden niet bellen en gebeld worden en maak zo andere kosten en kan niet functioneren zoals ik wil. Graag wil ik nu een concrete oplossing en tegemoetkoming van Vodafone. Zeer benieuwd hoe creatief Vodafone is om dit op te lossen zonder dat ik dit bericht op social media ga plaatsen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JasperSomsen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Het ligt inderdaad bij de technische dienst en die hebben het extern uitbesteed. Het ligt niet aan het toestel want mijn zakelijk nummer (KPN) doet het wel in dit toestel en de Vodafone Sim ook niet in andere toestellen.

Ik heb gisteren na dit bericht nog een chat gehad met de klantenservice en een medewerkster die ermee bezig is en me heeft beloofd deze week per mail te informeren. Het zal de eerste keer zijn in 4 maanden als dat daadwerkelijk gebeurt dus ik ben benieuwd. 
 

In 10 jaar tijd nooit een probleem gehad met Vodafone, maar nu is het geduld wel op.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11881Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @JasperSomsen 
Jeetje, al 4 maanden niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. 
Als ik heel eerlijk moet zijn dan herken ik Vodafone hier niet in en is het ook een beetje vreemd dat je al 4 maanden zit te wachten. Het kan soms wel eens uitlopen of iets mis gaan maar zo lang. Het is goed dat je hier aan de bel trekt en laat weten wat er aan de hand is. Nu is het crisis tijd, waar je natuurlijk niet op zit te wachten, maar gelukkig zijn ze bij Vodafone nog wel heel actief bezig. Ik zelf kan niets voor je doen want dit is een klanten helpen klanten community en voor mij dus niet mogelijk om iets te doen.

Maar @Steven is een Vodafone Community Medewerker en die zou je misschien kunnen helpen. Wacht tot hij online is en je bericht heeft gezien en dan hoop ik dat hij je verder kan helpen. Al is het maar met een nood oplossing of iets. Heb nog even geduld, hij komt regelmatig op de community en dan helpt hij waar mogelijk.

Succes in ieder geval.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee @JasperSomsen 
Dat klinkt niet goed! Je geeft aan dat de simkaart niet werkt in jouw toestel. Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Zie je een verbinding in beeld staan of dat ook niet?

Ik kijk graag met je mee naar het onderzoek, maar ik kan helaas hierin niks beloven omdat zodra een onderzoek is aangemaakt, het bij de technische dienst ligt.
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en mobiele nummer voor de verificatie.
Daarnaast ontvang ik ook graag het simkaart nummer. Het simkaart nummer begint met 893.

Een privébericht sturen doe je door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht klikken.

 

JasperSomsen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Het ligt inderdaad bij de technische dienst en die hebben het extern uitbesteed. Het ligt niet aan het toestel want mijn zakelijk nummer (KPN) doet het wel in dit toestel en de Vodafone Sim ook niet in andere toestellen.

Ik heb gisteren na dit bericht nog een chat gehad met de klantenservice en een medewerkster die ermee bezig is en me heeft beloofd deze week per mail te informeren. Het zal de eerste keer zijn in 4 maanden als dat daadwerkelijk gebeurt dus ik ben benieuwd. 
 

In 10 jaar tijd nooit een probleem gehad met Vodafone, maar nu is het geduld wel op.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Begrijp ik @JasperSomsen 
Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar dit issue, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic