roosjpeg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone inlog problemen

Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe iPhone 13 binnen, met een Vodafone abonnement, via belsimpel.

 

Nu geeft hij aan dat mijn nieuwe nummer al gelinkt is met een Vodafone account, maar wanneer ik inlog op dat account, ontbreken alle gegevens en kan ik ze ook niet toevoegen. 

Wanneer ik vervolgens op de My Vodafone wil inloggen, krijg ik ook een error…

 

Hele account lijkt gebugged.

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10328Posts
  • 3225Oplossingen
  • 2433Likes

Hoi @roosjpeg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gewoon even de klantenservice bellen van Vodafone. Die kijken met je mee en kunnen eventueel je gegevens wissen en/of resetten en dan moet het allemaal weer werken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1202Posts
  • 334Oplossingen
  • 461Likes

Hi @roosjpeg
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik neem met alle liefde hiervoor een kijkje voor je achter de schermen! Ik vermoed dat je in het verleden al eens een abonnement bij ons hebt gehad en het oude abonnement nog is gelinkt aan My Vodafone. Dit is gelukkig gemakkelijk op te lossen. Wil je mij een privéberichtje sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
E-mailadres:
Gebruikersnaam My Vodafone 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.