NinaSophie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen

Beste,

 

Ik wil mijn twee accounts (My Vodafone en Mijn Ziggo) ontkoppelen. Wanneer ik nu inlog op Ziggo, kan ik zonder extra wachtwoord in te voeren switchen naar My Vodafone. Dat wil ik niet meer. Ik wil zowel voor Mijn Ziggo als voor My Vodafone een apart wachtwoord. Idealiter zou ik ook voor beide accounts een nieuw wachtwoord willen aanvragen. Kan dat? De inlog mag bij beide accounts mijn e-mailadres blijven: **@live.nl.

 

Hoor het graag met enige spoed. Bij voorbaat dank!

 

Groeten,

Nina

**Emailadres verwijderd door moderator wegens privacy**

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

 

 

Volgende keer niet je privé gegevens plaatsen!! Dit is een openbare community. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @NinaSophie, goedemorgen en welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker verder helpen. Bij het ontkoppelen verwijderen we één van beide omgevingen, zodat je daar vervolgens een nieuw account voor kan registeren. Het registeren moet dan vervolgens met een ander e-mailadres dan welke al in gebruik is voor het andere account, zodat je echt twee seperate accounts krijgt. Het is dus niet mogelijk om met jouw @live emailadres twee accounts te registeren. Als dat geen enkel probleem is, dan hoor ik het graag van je en ontkoppel ik de accounts.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes

Hi @NinaSophie 
Ben je inmiddels geholpen en is je vraag hiermee beantwoord?
Cecilia had nog een vraag voor je, ik weet niet of dit inmiddels is opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic