Luckychihl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app werkt niet meer als data is verbruikt

Ik erger mij kapot aan de app die niet meer werkt als de data is verbruikt.

Volgens internet komt dat zeer vaak voor.

Waarom wordt dat niet opgelost

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Luckychihl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb zojuist contact gehad met de technische dienst en die zeggen dat ze het hebben opgelost.

Ik heb mijn twijfels maar wacht af of het is verbeterd.

Zoniet dan zie je mij terug

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Luckychihl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd heel vervelend dat het niet wil werken zoals het moet werken. Waarom het nog niet echt helemaal lekker loopt, geen idee. Er zijn gelukkig meer mensen wel blij dat het werkt dan dat er mensen zijn die tegen een probleem aanloopt, zoals jij. Dat is natuurlijk heel vervelend en daar kan je Vodafone mee helpen. Stuur vanuit de My Vodafone app een Feedback, deze staat onder de 24/7 knop (rechts bovenin beeld van de app) en geef aan wat het probleem is. Of stuur een email via het klachtenformulier, dan komt dit ook op de juiste afdeling en die gaan het dan voor je bekijken. Geef dan in je berichten duidelijk aan wat er aan de hand is, welk toestel je hebt, software versie, welk type toestel en geef ongeveer de tijden door wanneer je dit probleem ervaart. Dit helpt Vodafone al een heel stuk en dan kunnen ze het voor je bekijken. 

Luckychihl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb zojuist contact gehad met de technische dienst en die zeggen dat ze het hebben opgelost.

Ik heb mijn twijfels maar wacht af of het is verbeterd.

Zoniet dan zie je mij terug

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic