Alberonn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone (app en browser) geeft melding 'Er ging iets niet helemaal goed'.

Ik probeer al geruime tijd om mijn gegevens te bekijken in de app en op de website.

Ik krijg op de website continu de volgende meldingen:

Er ging iets niet helemaal goed!
We hebben niet al je gegevens kunnen ophalen. Wil je het later nog eens proberen?

 

In de app zie ik alleen

- Nummer toevoegen :als ik dat doe, krijg ik de melding Helaas kun je met jouw account nog geen nummers toevoegen via de app. WIl je wel verder? ga naar de website.

- ACT_DEL: als ik hierop druk kom ik bij je facturen en daar is niets te zien en daarna blijft de app vast zitten in je facturen.

 

Het probleem is dat ik nu geen data meer heb.

 

Wat is er aan de hand, hoe kan het opgelost worden?

1 Reactie 1
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Alberonn 

Ik zou graag even met je meekijken. Kun je in "Persoonlijke informatie" in je profiel op de Community je telefoonnummer invullen? Geef maar een seintje hier zodra het gelukt is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic