Eddy-Krijnen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multi-simkaart

Ik heb een multi sim geactiveerd vandaag, ik zie bovenin mijn iPad Vodafone als provider maar als ik de WiFi uitschakel heb ik geen verbinding met mobiele data? Ik heb de APN al aangepast naar live.vodafone.com. Wat nu te doen?
13 Reacties 13
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Eddy-Krijnen
Dat klinkt niet zoals het zou moeten. Je geeft aan dat je de simkaart hebt geactiveerd. Even de vraag, heb je dat via deze site gedaan? Heb je de sms gehad dat alles op actief staat? Staan de overige instellingen voor de iPad allemaal goed?
Laat je nog iets weten?
Eddy-Krijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Per, bedankt voor je reactie. Ja ik heb dat via de site gedaan en ik heb een sms gehad dat ie geactiveerd is. Ik zie ook vodafone als provider bovenin vermeld staan. Maar hij gebruikt geen data. Ik heb ondertussen al contact met een van de medewerkers en ik ga er van uit dat het zo opgelost word!!
Toch bedankt voor je reactie
Gr. Eddy
Eddy-Krijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog geen oplossing en hoor em lees meerdere mensen met dit probleem! Zucht........ Erg vervelend hoe kan toch telkens zoiets bij Vodafone
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Soms staat er een blokkade op verstuurde MultiSims. Dit is om misbruik te voorkomen terwijl je simkaart onderweg naar jou is.
Vraag eens of onze klantenservice dit voor je na wil kijken. Zodra de blokkade verwijderd is moet je MultiSim gewoon werken.
Eddy-Krijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is reeds opgelost
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Eddy-Krijnen

Zou je dan ook de oplossing willen vermelden? 🙂
Eddy-Krijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werd na activatie geblokkeerd voor data gebruik dat is nu ook vrijgegeven, plus apn aangepast naar live.vodafone.com
😉
Rambo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste medegebruikers, sorry dat ik zo in deze topic binnen val, maar kan met geen mogelijkheid een nieuwe vraag aanmelden 😞

Het volgende namelijk..
ik probeer al tijden een multi sim aan te vragen maar krijg niets anders dan foutmelding zowel mobiel als via de pc
waarom kan ik geen multi sim via de website aanvragen? sinds maart 2014 een Red-2 Vodafone Red Essential abbonnement
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rambo

Dat is vreemd, welke foutmelding krijg je?
De snelste manier om dit te regelen is via de klantenservice afdeling smartphone crew of eventueel langs de winkel gaan (mits dat ze deze op voorraad hebben)
Rambo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet gelukt de bestelling uit te voeren, probeer het opnieuw of bel 1200.

dit krijg ik als melding als ik op de pagina Bestellen Multi-sim gegevens heb ingevoerd en "bestellenknop" heb aangeklikt.
op myvodafone app krijg ik de volgende melding "sorry er is iets misgegaan"
Rambo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sorry,, hallo steven, bedankt voor je reactie overigens.. 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt doen is eventueel een andere browser proberen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Rambo,

Is het inmiddels gelukt om een MultiSimkaart te bestellen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic