Marian Rensink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele nummer ontkoppelen van Ziggo account

Geachte medewerkers ,

Mijn Vodafone account is al geruime tijd gekoppeld aan onze Ziggo account.

Ik zou deze graag ontkoppeld willen zien, zodat ik apart kan inloggen op Mijn Vodafone.

Met vriendelijke groet,

 

Marian.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marian Rensink 

Ik heb het e-mailadres even uit jouw bericht verwijderd, omdat dit een publiek bericht was en we natuurlijk niet willen dat iedereen op het world wide web jouw e-mailadres kan zien 🙂 

Het e-mailadres van jouw man is op dit moment ook in gebruik voor een My Vodafone account. Om die reden krijg je nu ook de melding dat er al een account is met dit e-mailadres. Ik begrijp dat je hier nu het Mijn Ziggo account aan wil toevoegen. Dat kan! Als je inlogt in My Vodafone dan heb je de optie om Ziggo toe te voegen en jouw account uit te breiden: 

 

Volg de stappen en dan wordt de inlog van het My Vodafone account van jouw man ook de inlog voor Mijn Ziggo. Is het My Vodafone account van jouw man niet meer in gebruik, dan kunnen we deze verwijderen zodat je dan dit e-mailadres kan gebruiken voor de registratie voor Mijn Ziggo. Wordt deze nog wel gebruikt, dan is het dus beter om het account uit te breiden. 

En tot slot als laatste optie. Jouw e-mailadres is in gebruik bij een My Vodafone account en het e-mailadres van jouw man ook. Stel dat je echt een aparte inlog wilt voor Mijn Ziggo, dan kan je dus er ook voor kiezen om Mijn Ziggo te registeren met een ander e-mailadres welke nu dus niet in gebruik is bij een My Vodafone account. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marian Rensink, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de koppeling tussen Mijn Ziggo en My Vodafone weer ongedaan te maken. Om dit voor je in orde te maken moet ik één van beide accounts verwijderen, zodat je voor deze omgeving een nieuw account kan registeren met een ander e-mailadres. Zo ontstaan er dan weer twee seperate accounts. Welk account zou je graag verwijderd willen zien?

Om deze handeling uit te voeren heb ik ook wat extra gegevens van je nodig. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Marian Rensink. Bij deze heb ik, zoals verzocht, het Mijn Ziggo account losgekoppeld. Voor Mijn Ziggo kun je een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. 

Marian Rensink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia

 

Bedankt voor de ontkoppeling, echter kan ik nu niet meer inloggen op onze Ziggo account.

Is dus echt ontkoppeld 😏

Als ik (wij) de nieuwe gegevens invoeren onder het Gmail adres van mijn man. (**@gmail.com)  krijg ik de melding dat de account al bestaat.

Dit klopt op zich wel, maar ik kan nu niet meer inloggen.

De account zou dan eerst moeten verwijderd voordat er een nieuwe kan worden aangemaakt op dit andere mail adres.

Ik had het waarschijnlijk extra moeten vermelden dat de mijn Ziggo account moest worden gekoppeld aan het andere mail adres, te weten (**@gmail.com)

Hopelijk kan je mij verder helpen door dit op te lossen.

Als ik telefonisch contact moet opnemen laat het mij weten, heeft niet de voorkeur vanwege wat mindere ervaringen in het verleden.

Met vriendelijke groet

Marian en John v Someren

**E-mailadres verwijderd door moderator**

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marian Rensink 

Ik heb het e-mailadres even uit jouw bericht verwijderd, omdat dit een publiek bericht was en we natuurlijk niet willen dat iedereen op het world wide web jouw e-mailadres kan zien 🙂 

Het e-mailadres van jouw man is op dit moment ook in gebruik voor een My Vodafone account. Om die reden krijg je nu ook de melding dat er al een account is met dit e-mailadres. Ik begrijp dat je hier nu het Mijn Ziggo account aan wil toevoegen. Dat kan! Als je inlogt in My Vodafone dan heb je de optie om Ziggo toe te voegen en jouw account uit te breiden: 

 

Volg de stappen en dan wordt de inlog van het My Vodafone account van jouw man ook de inlog voor Mijn Ziggo. Is het My Vodafone account van jouw man niet meer in gebruik, dan kunnen we deze verwijderen zodat je dan dit e-mailadres kan gebruiken voor de registratie voor Mijn Ziggo. Wordt deze nog wel gebruikt, dan is het dus beter om het account uit te breiden. 

En tot slot als laatste optie. Jouw e-mailadres is in gebruik bij een My Vodafone account en het e-mailadres van jouw man ook. Stel dat je echt een aparte inlog wilt voor Mijn Ziggo, dan kan je dus er ook voor kiezen om Mijn Ziggo te registeren met een ander e-mailadres welke nu dus niet in gebruik is bij een My Vodafone account. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic