Frans1965

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel 6 weken in reparatie Dynafix

Mijn mobiel is al 6 weken in reparatie bijDynafix. Verschillende malen gechat met vodafone, in de winkel geweest.
Niemand weet iets.
Het bekende kastje naar de muur. Wie kan mij info geven waar mijn mobiel blijft?
Vanaf 27 december 2013 is mijn status gestopt bij Dynafix.
Reden reparatie:
Mobiel blijft hangen in het vodafone logo bij het opstarten. Start zich steeds weer op.

Help help help help Help help help help Help help help help Help help help help

2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jammer dat je al zo lang wacht,Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wat jij momenteel ervaart, het is een forum voor en door klanten. We kunnen jouw gegevens niet bekijken en daardoor niet zien waar het mis gaat. Of misschien duurt het gewoon lang en moet de reparateur op onderdelen wachten of zo. Ik denk echter niet dat andere klanten jou kunnen helpen met dit probleem. Daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum. Kijk maar in onze huisregels.

Ik verwijs je daarom naar onze klantenservice, de winkel, Facbook of Twitter. Daar kunnen ze met je meekijken.
Frans1965
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ik helemaal met je eens. Alleen heb ik alle andere mogelijkheden al geprobeert. (via vodafone) Dus had ik deze nog als enigste. Ik zal mij verwijderen van dit forum en kijken wat voor meer mogelijkheden ik heb. Jammer overigens dat vodafone ook hier geen oplossing heeft. Ik ga nu maar kijken buiten Vodafone.
PS. Als dit tegen de regels is, verwijder mij dan maar van dit forum.
Groet, Frans.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic