Van Dijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misleiding

Wat een ongelooflijke misleiding. Onbeperkt internet! Maar niet heus. Je moet na 10gb allerlei handelingen gaan verrichten om een paar gb toe te voegen en om vervolgens te constateren dat het niet werkt. Kom niet aan dat dat technisch niet anders kan want dat is ontzettende flauwekul. De concurrentie mag dan ook zulke wanpraktijken prediken maar aan slecht gedrag of je geen voorbeeld te nemen. BAGGER!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes

Hoi @Van Dijk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vreemd zeg, nog niemand van Vodafone die je bericht heeft opgepakt. Een week wachten op antwoord duurt wel heel erg lang en zeker als je een vraag hebt over iets waarvan jij denkt dat Vodafone een fout maakt met z'n informatie. Ik zal eens vragen of @Cecilia er naar wil kijken, misschien kan die je helpen. Ik verwacht eigenlijk niet en dat ze je verwijst naar de klantenservice en dan op de pagina waar je je klacht in kan dienen zodat andere mensen hier naar kunnen kijken en je antwoord kunnen geven. Maar goed, misschien heb ik het mis en kan ze je toch helpen. Heb nog even geduld en ik hoop dat ze dit bericht snel ziet. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Van Dijk,

 

Allereerst excuses dat er inderdaad geen eerdere reactie van ons is gekomen, deze lijkt tussen wal en schip te zijn beland! Duidelijk dat je niet tevreden bent over de werking en het gebruik van Vodafone Unlimited. Er is inderdaad na 10GB een sms'je of app nodig om het aan te vullen. Dit zou overigens zeer eenvoudig moeten zijn (via de My Vodafone app of een sms'je), mocht je hier problemen ervaren, laat het vooral weten.

 

Je leest op deze pagina meer informatie over de werking en de uitleg ervan, zie ook de veelgestelde vragen onderaan die pagina.

 

Ik snap uiteraard je kritiek en zal dit intern doorzetten. Wil je je klacht ook op een andere manier kenbaar maken, kun je ook het linkje van @Energieboy volgen. Mocht er nog iets (anders) zijn, horen we het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic