EdithAndre

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo geeft foutmelding -1 bij doorlinken vanuit My Vodafone

Ik HAD twee ziggo accounts, er is er nu een opgezegd, namelijk degene die aan Vodafone gekoppeld was.

Bij Vodafone staat dat ik nog steeds gekoppeld ben aan Ziggo, maar ik kan het abbonummer waarvoor die koppeling geldt niet zien. 
Als ik nu vanuit Vodafone doorklik naar Ziggo, dan komt er een foutmelding dat ze me niet kennen met foutcode -1 😔😔

 

Bij ziggo in het account staat dat er geen Vodafone is gekoppeld en dat ik dat alsnog kan doen

als ik dat dan doe, dan zegt ziggo ‘je opgegeven telefoonnummer is al gekoppeld’. 
ik kan nu in Ziggo geen voordeelpakket kiezen.

zowel Vodafone als het overgebleven ziggo account hebben hetzelfde adres.

 

wat te doen? Ik ben al in Amersfoort in de Vodafone/ziggo winkel geweest en daar werd gezegd dat alles nu goed staat, maar nee dus. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @EdithAndre, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben even met je mee gaan kijken en als ik je My Vodafone account controleer, dan zie ik dat deze niet gekoppeld is. DIt betreft het e-mailadres welke je ook hebt ingevuld bij je Community profiel. Om die reden zie je nu ook dit terug als je in My Vodafone inlogt: 

Wat betreft Mijn Ziggo. De foutcode -1 duidt in de meeste gevallen op inloggen met foutieve gegevens. Log je in met je My Vodafone account, dan krijg je deze melding te zien, want hier is geen Mijn Ziggo account aan gekoppeld. In dit geval is het dus van belang om te achterhalen of je voor je actieve Ziggo abonnement wel een Mijn Ziggo account hebt geregistreerd met een ander e-mailadres of dat dit nog moet gebeuren. Als je het klantnummer van dit Ziggo abonmement wil toevoegen in jouw Community profiel wil invullen onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' dan kijk ik even met je mee.

P.s. Het koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is niet noodzakelijk voor de Gratis Extra's. Deze worden automatisch geactiveerd binnen enkele weken als beide abonnementen op hetzelfde adres actief staan. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @EdithAndre, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben even met je mee gaan kijken en als ik je My Vodafone account controleer, dan zie ik dat deze niet gekoppeld is. DIt betreft het e-mailadres welke je ook hebt ingevuld bij je Community profiel. Om die reden zie je nu ook dit terug als je in My Vodafone inlogt: 

Wat betreft Mijn Ziggo. De foutcode -1 duidt in de meeste gevallen op inloggen met foutieve gegevens. Log je in met je My Vodafone account, dan krijg je deze melding te zien, want hier is geen Mijn Ziggo account aan gekoppeld. In dit geval is het dus van belang om te achterhalen of je voor je actieve Ziggo abonnement wel een Mijn Ziggo account hebt geregistreerd met een ander e-mailadres of dat dit nog moet gebeuren. Als je het klantnummer van dit Ziggo abonmement wil toevoegen in jouw Community profiel wil invullen onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' dan kijk ik even met je mee.

P.s. Het koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is niet noodzakelijk voor de Gratis Extra's. Deze worden automatisch geactiveerd binnen enkele weken als beide abonnementen op hetzelfde adres actief staan. 

EdithAndre
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, hier heb ik wat aan!
ik heb een MyZiggo account op nummer 13960689. Gebruik daar wel een ander e-mailadres. 

wat is het handigst om te doen: e-mailadressen gelijk maken?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@EdithAndre Check! Ik zie dat je daar inderdaad een Mijn Ziggo account voor hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Wat mijn advies zou zijn is om in te loggen in My Vodafone. Je ziet dan in het overzicht de afbeelding uit mijn vorige bericht. Scroll je iets naar beneden, dan zie je: 

Klik vervolgens op 'accounts samenvoegen' en vul de benodigde gegevens in. Als je dat hebt doorlopen, dan worden de accounts samengevoegd en gelden de inloggegevens van My Vodafone voor beide omgevingen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic