T schaap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding: 'om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren neem je contact op met VF nl'

Hi Vodafone.

 

mijn mobiele hotspot werkt niet wanneer ik het wil aanzetten en als ik probeer de instellingen binnen te komen krijg ik het bericht “om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren neem je contact op met VF nl”. Mijn toestel is een iPhone X

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 906Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @T schaap, goedemorgen en welkom hier!

Wat onhandig dat je een foutmelding krijgt bij het aanzetten van jouw mobiele hotspot. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen, maar alle instellingen aan onze kant staan correct. Om die reden wil ik je eens vragen om een kruistest uit te voeren. Dat wil zeggen dat je jouw huidige simkaart in een ander toestel test en een andere simkaart test in jouw iPhone X. Deze test kan informatie geven of het wellicht aan de simkaart ligt en in dat geval kunnen we dan jouw simkaart eens laten omruilen. Stel dat het omruilen van jouw simkaart nodig is, dan kan dit uiteraard ook gemakkelijk door even langs te gaan bij één van onze Vodafone winkels. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic